Skravletråd for mars. Snart vår?

Ja. Jeg sitter også i fau som skal organisere 17.mai... Møtet på mandag er utsatt da ingen vet hva slags 17. Mai vi skal planlegge, men etter påske må vi vel evt ha et digitalt møte og bli enige om nettopp det, hva slags 17.mai vi skal planlegge.
Ja så var det 17.mai - har ikke den store trua på noe feiring

Ja så var det 17.mai - har ikke den store trua på noe feiring

Meget alternativt i alle fall. Mine foreldre kommer ikke på skolen slik de pleier. Men pr nå er det jo ikke lov å samles mer enn 5 eller noe sånt.... Det går jo ikke. Selv vårt bitte lille korps klarer å skrape sammen litt voksne og litt kjente og nok til å stille sånn 15-20stk så det blir litt lyd... Rett nok er de vel 10 ish på øving, sånn på det jevne....

Ja, det er det.

Det passerte mine foreldre for noen år siden, de har vel 45 år de i sommer faktisk. Det markeres trolig på meget alternativt vis ja.
Mine rakk aldri det, pappa døde i juli det året, i oktober hadde det blitt 40 som gift

Ja. Jeg sitter også i fau som skal organisere 17.mai... Møtet på mandag er utsatt da ingen vet hva slags 17. Mai vi skal planlegge, men etter påske må vi vel evt ha et digitalt møte og bli enige om nettopp det, hva slags 17.mai vi skal planlegge.
Tror nok ikke det blir feiring sv det i år

Back
Topp