Ja, det er også viktig å ha noe å se frem tilJeg har også snakket med mannen om å reise i høstferien. Vi har vanligvis ikke fri da, mens spørs om vi må få til noe. Ungene har jo lyst å treffe svigers.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, det er også viktig å ha noe å se frem tilJeg har også snakket med mannen om å reise i høstferien. Vi har vanligvis ikke fri da, mens spørs om vi må få til noe. Ungene har jo lyst å treffe svigers.
Alt på engang herJeg veksler mellom naiv, deprimert, bekymra, optimist og redd fortløpende
Ja så var det 17.mai - har ikke den store trua på noe feiringJa. Jeg sitter også i fau som skal organisere 17.mai... Møtet på mandag er utsatt da ingen vet hva slags 17. Mai vi skal planlegge, men etter påske må vi vel evt ha et digitalt møte og bli enige om nettopp det, hva slags 17.mai vi skal planlegge.
Ja, men vanskelig/umulig å planlegge konkret når....Ja, det er også viktig å ha noe å se frem til
Ja så var det 17.mai - har ikke den store trua på noe feiring
Mhm , mange tror jo ikke bhg åpner før sommeren, jeg både håper og tror vi gjør detFrustrerende.
Her var jo alt booketKjipt med slikt.
Vi hadde jo ingen konkrete planer egentlig
Bare mange drømmer som falt i grus
Nope i grunn ikkeMen det blir ikke lettere for den enkelte av den grunn.
Mine rakk aldri det, pappa døde i juli det året, i oktober hadde det blitt 40 som giftJa, det er det.
Det passerte mine foreldre for noen år siden, de har vel 45 år de i sommer faktisk. Det markeres trolig på meget alternativt vis ja.
Planlagt har vi gjort og booket, foreløbig ingen penger igjen om vi avbestiller nåDet er rare tider om dagen og vanskelig å planlegge![]()
Det er en del som tror det ikke åpner for fullt igjen før til høstenTror muligens de åpner opp igjen? medmindre de får noe konkret info om hvor mange barn kan være stille- smittespredere
Tror nok ikke det blir feiring sv det i årJa. Jeg sitter også i fau som skal organisere 17.mai... Møtet på mandag er utsatt da ingen vet hva slags 17. Mai vi skal planlegge, men etter påske må vi vel evt ha et digitalt møte og bli enige om nettopp det, hva slags 17.mai vi skal planlegge.
SurtPlanlagt har vi gjort og booket, foreløbig ingen penger igjen om vi avbestiller nå
Jeg prøver å ikke tenke for mye på detDet er en del som tror det ikke åpner for fullt igjen før til høsten
skummelt hvis det går så lang tidJa, tenker mye på de barna som ikke har det bra hjemmeJeg prøver å ikke tenke for mye på detskummelt hvis det går så lang tid
For mamma hvertfall som har spandertSurt![]()
Jeg får så vondt i hjertetJa, tenker mye på de barna som ikke har det bra hjemme

Ja ikke noe god situasjon å sitte iFor mamma hvertfall som har spandert
Jupp samme herJeg får så vondt i hjertet![]()
Regner vel med det kommer etterhvert at man ikke får reise å da får hun igjen det mesteJa ikke noe god situasjon å sitte i![]()