Masse lykke tilVenter og venter på prøvesvar på korona.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Masse lykke tilVenter og venter på prøvesvar på korona.
Ja, negativ heldigvisGleder meg til å få svar, samme hva svaret erHar du tatt testen også?

Ja mulig - får vel noe info etterhvertJeg tror det blir åpnet for småskoletrinnet men ikke de store
Ja, men info får vi vel ikke før 8. April. Det er det som er sagt i alle fall.Ja mulig - får vel noe info etterhvert
Oh well det får jeg leve medJa, men info får vi vel ikke før 8. April. Det er det som er sagt i alle fall.
Oh well det får jeg leve med
Jupp 8 aprilJa mulig - får vel noe info etterhvert
Her er det lenge siden flrste ukjente kom.Men 3. klassingen min savner skole og venner veldig. Hun er familiens ektroverte og synes dette er kjipt. Jeg, mannen og eldstemann er introvert og synes sånnsett dette er greit
Minstemor savner vennene sine men klarer seg fint. Så, om småskolen får gå på skole, om så annenhver dag eller noe sånn, ville hjelpe på trivselen her i huset.
Smittevern er dog det aller viktigste. At vi holder smitteraten lav nok til å ha kontroll
Vi fikk før helgen kommunens første "smittevei ukjent", de fire første smittede var fra Italia og Østerrike.
Jeg bet ikke om det blir påskeferie på meg engang , hadde virkelug vært greit å vite snartDet er faktisk ikke så lenge til.
Mellomste gleder seg til onsdag. Da er der 1.4
Luredagen. Og da er vi halvveis i denne skoleuka. Og så er det påskeferie når det blir helg.
Og så er det jo da onsdagen rett før det er skikkelig påske at de skal komme med offentliggjøringen av dette. Utvalget som skal se på saken skal levere sin første rapport på fredag og det blir vel presselekkasjer og skriverier og spekulasjoner
Her er det lenge siden flrste ukjente kom.
Det hadde vært greit ja.Jeg bet ikke om det blir påskeferie på meg engang , hadde virkelug vært greit å vite snart
Jeg skulle ha fri hele neste uke, men nå er det sagt at om vi trengs andre steder så blir det ingen ferie.Det hadde vært greit ja.
Jeg vet at ungene har påskeferie, og at jeg er innvilget avspasering, men må sjekke mail daglig og trå til på jobb på kort varsle om behov.
Så om jeg fakrisk har påskeferie på arbeidsdagene vet jeg vel først når det fakrisk er PÅSKE, og vi vet om skolene åpner etter påske.
Fortsatt ikke så mamge i kommunen her som man vet om hvertfallJa, vi har lite smitte her og ligger nok noe bak utviklingen på deler av Østlandet.
Jeg luftet lure-idé i gårDet er faktisk ikke så lenge til.
Mellomste gleder seg til onsdag. Da er der 1.4
Luredagen. Og da er vi halvveis i denne skoleuka. Og så er det påskeferie når det blir helg.
Og så er det jo da onsdagen rett før det er skikkelig påske at de skal komme med offentliggjøringen av dette. Utvalget som skal se på saken skal levere sin første rapport på fredag og det blir vel presselekkasjer og skriverier og spekulasjoner
mannen sa NEI 
Litt lenge å vente - overlever nokJupp 8 april
Det må man jo bareLitt lenge å vente - overlever nok![]()
JaDet må man jo bare![]()