Tipper det gjelder slle jegJeg ser dessverre for meg at det blir leeenge til helsepersonell kan reise ut av landet, selv om noen tiltak blir fjernet![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tipper det gjelder slle jegJeg ser dessverre for meg at det blir leeenge til helsepersonell kan reise ut av landet, selv om noen tiltak blir fjernet![]()
Huset er ikke lenger trygt. Frøkna kommer seg frem og tilbake. Opp og ned i liggende stilling. Ut av nestet sitt i senga vår. Og vi har ikke plass til en seng til hu!! Krise.
Og "dynefort". Rull sammen dynene deres så de blir hinder på veien.Får legge noe mykt på hver side kanskje...
Tror nok vi må det. Urolig pga liten leilighet nå, men alt går ikke bestandig etter planen..Oi oi stas! det er stort sett greit å ordne uansett altså, vi har lagd «dynefort» rundt våre, med Babycallen liggende på sida de kjappest krabber mot. Da bruker de litt tid ut av senga. Og senga inntil veggen om det går. Også noe mykt på gulvet er greit. Eldste min kom seg frem fra før han var seks måneder, men vi samsov lenge. Samsover vel egentlig endaMikro har krabbet fra han var 8 mnd, men heldigvis setter han seg stort sett bare opp om han våkner før vi legger oss
![]()
Tror nok vi må det. Urolig pga liten leilighet nå, men alt går ikke bestandig etter planen..
Det kan nok være, jaTipper det gjelder slle jeg
Jupp , mange land sliter jo alleredeSer fort for meg at utlandet ikke er aktuelt for noen denne sommeren.
Og tenker en del på det. Altså, ikke for vår del. Men mange steder i verden er økonomien bygd opp rundt turister.
Dette viruset har enorme økonomiske konsekvenser
Jo da men nå gjelder det slle pg det tror jeg forblir over sommeren ogsåDet kan nok være, jamen har hele tiden stått spesifisert at helsepersonell ikke får dra utenlands, når turer til sverige, dk osv enda foregikk
![]()
Herlige bilder!
Hehe, en god natts søvn er oppskryttFøler vi er tilbake til nyfødttidento oppvåkninger på natt og opp 06.30
eldste på 4 står opp så tidlig nå, som regel må hun på do. Problemet er at vi må ha trappegrinda lukket pga minsten, og da må vi vekkes
![]()
Fin tur ogsåHerlige bilder!![]()
Camping er så koseligUngene mine gleder seg til / forutsetter at vi skal til svigers i ferien. De ønsker seg hunderfossen med tante og onkel som er på samme alder som våre eldste, der hsr blir tradisjon at vi og svigerfar og ungrflokken tar en dag.
Vi voksne har snakket litt om å prøve dyreparken igjen, det kan umulig regne like ille to år på rad?
Jeg har snakket opp muligheten for telt utenfor egen hage og planla løselig en telttur i pinsa. Muligens samme sted som mamma og evt min bror med familie har campingvogn.
Jeg har for meg selv fundert og planlagt å ta med teltet på ferie. Campe en natt på veien kanskje. Campe en uke på sørlandet rundt de dagene vi er i dyreparken. Men meget usikker på om jeg fikk mannen med på noe slikt.
Jeg får fantasere alt med teltet utenfor egen hage trolig videre mot sommeren 2021, tenker jeg. Vi avventer litt med å faktisk avlyse reising i sommer, men har snakket en del om det vi voksne og lar det dryppe litt til ungene ar vi vet jo fakrisk ikke om de åpner skolene før i august... At vi kanskje skal være hjemme veldig lenge.
Brettspill er stas!Takk for det.
Spilte brettspill med ungene i går kveld
En jakt på brettspill i huset avklarte forrige helg at vi hadde Atlantis, fortsatt med plasten på. 30 års jubileumsutgave. Jeg husket vagt å ha spilt det hos noen andre i min barndom, så jeg og ungene prøvde oss på det i går mens mannen tok minstemor på badet.
Jeg er veldig glad i brettspill, også spiller vi så lite. Ungene oppdaget slett ikke gleden av monopol da vi prøvde sist uke. Jeg tror jeg har spilt det så mye at det sikkert utgjør et år av mitt liv i oppveksten.... Vi må prøve igjen.
Håper du får svar så fort som muligØurer på om bhg åpner igjen til mai, hvis ikke må jeg jo søke dagpenger, men kan ikke søke det før jeg vet om jeg faktisk står uten jobb
Brettspill er stas!og jeg elsker Monopol!!
Dessverre deler ikke gutta min begeistring![]()
Camping er så koseligdessverre funker det ikke med barna her..
Vi får bare være optimister og håpe vi uansett får en fin sommer![]()