Skravletråd for mars. Snart vår?

Satse på at alt går smidig på mandag:)
Det vanskeligste her blir nok å få gutta til å forstå at de ikke har fri!:p
Det har helsigvis skoleungene mine skjønt.

Yngstemor ville ha lørdagsgodt i går. Hun trodee nok det var lørdag.

Sitter og tenker på påsken.
Til vanlig har vi fult hus på påskesøndagen, 12. april i år.
Er spent på hvordan tilstanden er om en måned, om vi i det hele tatt kommer til å ha den muligheten.

Jeg kommer til å ha den familiemiddagen uansett - i verste tilfalle kommer den bare til å bli utsatt.

Er isolert frem til prøvesvarene kommer, kunne forvente dem ila uka som kommer:shy: håper det går fort! Fryktelig kjedelig å bare være på soverommet:arghh:
Ja man har strømmetjenester til film og serier, man har bøker og strikketøy.
Man har alle muligheter til å bli underholdt, men tror jeg hadde blitt gal av å høre barna og mannen uten å kunne være med dem, og uten mulighet til å bevege på meg.

Holder en knapp på Essie:p
Ja, trolig.

Den sitter lenge på minstemor.

Men jeg mister stadig litt på tuppen med essie når jeg har røde, og gjør alt rett med underlakk og overlakk.

Dette er bare farge og ingenting annet.

Enn så lenge er essie penest ja

Ja man har strømmetjenester til film og serier, man har bøker og strikketøy.
Man har alle muligheter til å bli underholdt, men tror jeg hadde blitt gal av å høre barna og mannen uten å kunne være med dem, og uten mulighet til å bevege på meg.
Jeg har vekslet mellom lesing og netflix, men å sitte fast på soverommet hele dagen..? Jeg blir gaaal og det etter første dagen:hilarious:

Dødsfall nr 3 pga corona, huff
Det mest skremmende med den er at det var på et sykehjem og de fant ut etter at vedkommende døde at h*n var smittet så nså tester de resten av avdelingen.

Oi. Om et par uker, de ansatte i karantene og tilbake og avdelingen smittrvasket er det brått mange ledige plasser?

Det mest skremmende med den er at det var på et sykehjem og de fant ut etter at vedkommende døde at h*n var smittet så nså tester de resten av avdelingen.

Oi. Om et par uker, de ansatte i karantene og tilbake og avdelingen smittrvasket er det brått mange ledige plasser?
Oj såpass ja, ikke lest det jeg

Oj såpass ja, ikke lest det jeg
Vedkommende døde for noen dager siden på et sykehjem i Oslo.

Det er jo ikke akkurat et ideelt sted å ha sånn smitte, med tanke på risikogrupper.

Ånei:nailbiting:

Det synes jeg var en vond nyhet rett og slett.

At vi er oppe i 3 var ikke sjokkerende, men hvor mange flere blir det av denne ene, liksom? Den er ikke helt god synes jeg.

Back
Topp