Mhm så enigshit, så to bare i dag. Nå må FAENMEG folk skjerpe seg! Drar til Strømstad og handler mat, arrangerer leketreff for ungene og valse i butikkene når de er i karantene. Føkkings idioter
Det er helt på trynet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mhm så enigshit, så to bare i dag. Nå må FAENMEG folk skjerpe seg! Drar til Strømstad og handler mat, arrangerer leketreff for ungene og valse i butikkene når de er i karantene. Føkkings idioter
Hva har du lyst på?Vurderer å kjøpe bursdagsgave til meg fra meg![]()
Det har helsigvis skoleungene mine skjønt.Satse på at alt går smidig på mandag
Det vanskeligste her blir nok å få gutta til å forstå at de ikke har fri!![]()
Dødsfall nr 3 pga corona, huff
Er isolert frem til prøvesvarene kommer, kunne forvente dem ila uka som kommerHvordan går det med deg?![]()
håper det går fort! Fryktelig kjedelig å bare være på soverommet
Ja man har strømmetjenester til film og serier, man har bøker og strikketøy.Er isolert frem til prøvesvarene kommer, kunne forvente dem ila uka som kommerhåper det går fort! Fryktelig kjedelig å bare være på soverommet
![]()
Ja, trolig.Holder en knapp på Essie![]()
Jeg har vekslet mellom lesing og netflix, men å sitte fast på soverommet hele dagen..? Jeg blir gaaal og det etter første dagenJa man har strømmetjenester til film og serier, man har bøker og strikketøy.
Man har alle muligheter til å bli underholdt, men tror jeg hadde blitt gal av å høre barna og mannen uten å kunne være med dem, og uten mulighet til å bevege på meg.

Det gjør alle.Jeg går i butikken og på apoteket
Holder meg unna shopping!
Det mest skremmende med den er at det var på et sykehjem og de fant ut etter at vedkommende døde at h*n var smittet så nså tester de resten av avdelingen.Dødsfall nr 3 pga corona, huff
Noe pyntegreierHva har du lyst på?
Du fortjener det nok.Noe pyntegreier
Noe pyntHva tenker du å overraske deg selv med?
Ville lånt deg Nintendo Switchen hvis jeg kunne :/Jeg har vekslet mellom lesing og netflix, men å sitte fast på soverommet hele dagen..? Jeg blir gaaal og det etter første dagen![]()
Oj såpass ja, ikke lest det jegDet mest skremmende med den er at det var på et sykehjem og de fant ut etter at vedkommende døde at h*n var smittet så nså tester de resten av avdelingen.
Oi. Om et par uker, de ansatte i karantene og tilbake og avdelingen smittrvasket er det brått mange ledige plasser?
Vedkommende døde for noen dager siden på et sykehjem i Oslo.Oj såpass ja, ikke lest det jeg
Du er godVille lånt deg Nintendo Switchen hvis jeg kunne :/

ÅneiDet mest skremmende med den er at det var på et sykehjem og de fant ut etter at vedkommende døde at h*n var smittet så nså tester de resten av avdelingen.
Oi. Om et par uker, de ansatte i karantene og tilbake og avdelingen smittrvasket er det brått mange ledige plasser?

Det synes jeg var en vond nyhet rett og slett.Ånei![]()