Skravletråd for mars. Snart vår?

Eksamen kl 10, begynner å kjenne på nervene nå

Står at folk i min risikogruppe anbefales å ta pneumokokkvaksine, så tror jeg skal det. Hvis jeg skulle være så uheldig å få corona kan jeg forhåpentligvis unngå lungebetennelse. Kanskje hente ut litt astmamedisin hvis jeg skulle få pusteproblemer. Regner ikke med at jeg får det, men kan være greit å være forberedt slik at mannen ikke må sendes på apotek og være smittebærer, dersom det skulle skje.

Er det veldig hysterisk av meg å ønske et møte med noen fra en annen avdeling i våre lokaler selv om vi pleier å besøke når det er snakk om muligens stenge deler av den andre avdelingen på grunn av koronasmitt og jeg og eldste ble ganske dårlige av sesong influensaen i år?

Er det veldig hysterisk av meg å ønske et møte med noen fra en annen avdeling i våre lokaler selv om vi pleier å besøke når det er snakk om muligens stenge deler av den andre avdelingen på grunn av koronasmitt og jeg og eldste ble ganske dårlige av sesong influensaen i år?
Nei, ikke hysterisk i det hele tatt. Syns det virker ganske logisk.

Slett ikke hysterisk, dog vet jeg ikke om jeg ville hatt smitten inn i egne lokaler heller.

Skype? Møtes ute?

Og det klarer jeg ikke...

Jeg vasker fingrene når jeg kommer på jobb, men jeg tenker jeg burde kloret vanndispenderen, der vi trykker. Og... Ja.... Vi er bare knapt 10 stk til vanlig og ingen har vært på sånn reise, men... Vi kommer til å få det.

Back
Topp