Kjør forsiktigSitter på ferga på vei hjem. Ikke så velsog den kveld, men så går ferga over på natt-turnus og da er det et par timer til den neste.
Sengs roper på meg.
Men jeg er sjåfør.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kjør forsiktigSitter på ferga på vei hjem. Ikke så velsog den kveld, men så går ferga over på natt-turnus og da er det et par timer til den neste.
Sengs roper på meg.
Men jeg er sjåfør.
Ja, også liker jeg ham jo.Lykke til med det!
Best å holde seg til mannenDette dategreiene er stress!!
Kom oss pent og vel hjem. Når vi var kommet til ferga var det meste gjort.Kjør forsiktig![]()
Våkna 06 - resten av huset sover mye lengerBarnefri og sov så lenge dere vil, holdt altså til 7.30 og lenger klarte jeg ikke sove
Våkna 06 - resten av huset sover mye lengermen kroppen min forbereder seg for sommeren
![]()
Har aldrig vært noe fan av sommer/vintertidJeg er rimelig klar for sommertid
Det er minstemor også, som har en tarm som lå på do sånn mellom 5 og 5.30
Har aldrig vært noe fan av sommer/vintertidmen men lite å få gjort med det
Det hjelper påJa, også liker jeg ham jo.![]()
Godt å høreKom oss pent og vel hjem. Når vi var kommet til ferga var det meste gjort.
Helt klart.Det hjelper på![]()
Jeg hadde jo ikke lagt her i senga mi og sutret over at jeg ikke klarte sove, derom vi ikke kom oss hele hjem.Godt å høre![]()
Her er frøkna borte.Barnefri og sov så lenge dere vil, holdt altså til 7.30 og lenger klarte jeg ikke sove
Sant!Jeg hadde jo ikke lagt her i senga mi og sutret over at jeg ikke klarte sove, derom vi ikke kom oss hele hjem.![]()
Mine sto opp i 7 tiden.. men de har faktisk sovet i sengen sin i hele natt <3Her er frøkna borte.
Hun pleier å våkne rundt kl 7 for så å vekke lillebror.
I dag hørte vi Lille U tasse rundt kl 09:30
Hørte han tasset rundt da og vekket storebror.Mine sto opp i 7 tiden.. men de har faktisk sovet i sengen sin i hele natt <3
Ikke akkurat vårt valgTja, jeg ser sånn delvis poenget, om enn mer før enn nå, er ikke helt fan av skiftet da jeg bruker lang tid å å omvende meg, og ungene. Det er bra vi ikke pleier å reise på ferie over tidssoner
Men nå er det jo snart slutt på hele greia. Det er jo vedtatt avsluttet? Eller hvordan er det? Ikke helt lander på om vi skal ha konstant normaltid (som jo ville være der naturlige, men håper ikke) eller kontant sommertid som vel mange ønsker
Uansett må vi nå nesten bare forholde oss til den klokka det offentlig er bestemt.
Det har vært skrevet om i så mange år at jeg ble usikker.Ikke akkurat vårt valghusker ikke om det er bestemt?