Skravletråd for mars. Snart vår?

Barnefri og sov så lenge dere vil, holdt altså til 7.30 og lenger klarte jeg ikke sove

Våkna 06 - resten av huset sover mye lenger :p men kroppen min forbereder seg for sommeren :rolleyes:

Jeg er rimelig klar for sommertid

Det er minstemor også, som har en tarm som lå på do sånn mellom 5 og 5.30

Har aldrig vært noe fan av sommer/vintertid :p men men lite å få gjort med det

Tja, jeg ser sånn delvis poenget, om enn mer før enn nå, er ikke helt fan av skiftet da jeg bruker lang tid å å omvende meg, og ungene. Det er bra vi ikke pleier å reise på ferie over tidssoner ;)

Men nå er det jo snart slutt på hele greia. Det er jo vedtatt avsluttet? Eller hvordan er det? Ikke helt lander på om vi skal ha konstant normaltid (som jo ville være der naturlige, men håper ikke) eller kontant sommertid som vel mange ønsker

Uansett må vi nå nesten bare forholde oss til den klokka det offentlig er bestemt.

Barnefri og sov så lenge dere vil, holdt altså til 7.30 og lenger klarte jeg ikke sove
Her er frøkna borte.
Hun pleier å våkne rundt kl 7 for så å vekke lillebror.
I dag hørte vi Lille U tasse rundt kl 09:30

God morgrn
For ett vær det er ute, må ut med hunden selv siden de andre tre sover..

Tja, jeg ser sånn delvis poenget, om enn mer før enn nå, er ikke helt fan av skiftet da jeg bruker lang tid å å omvende meg, og ungene. Det er bra vi ikke pleier å reise på ferie over tidssoner ;)

Men nå er det jo snart slutt på hele greia. Det er jo vedtatt avsluttet? Eller hvordan er det? Ikke helt lander på om vi skal ha konstant normaltid (som jo ville være der naturlige, men håper ikke) eller kontant sommertid som vel mange ønsker

Uansett må vi nå nesten bare forholde oss til den klokka det offentlig er bestemt.
Ikke akkurat vårt valg :p husker ikke om det er bestemt?

Ikke akkurat vårt valg :p husker ikke om det er bestemt?
Det har vært skrevet om i så mange år at jeg ble usikker.

EU har bestemt å avslutte det neste år, og Norge gjør trolig det samme. En koordinering så ikke tidssonene blir et lappeteppe må til, selv om det er opp til landene å velge normal eller sommertid

Last edited:
Mannen er rar han.
Jeg forteller han at det ikke blir den oppskriften jeg hadde tenkt å prøve til middag siden jeg brått fant ut av den krever at kyllingen skulle ha vært i marinade for flere timer siden og jeg leste oppskriften ordentlig først nå. Jeg bare lager ett eller annet..
Og han smiler som om han både har bursdag og julaften samtidig :)

Back
Topp