Eksamen kl 10, begynner å kjenne på nervene nå
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lykke til.Eksamen kl 10, begynner å kjenne på nervene nå
Selvfølgelig gjør jeg det.Lykke til.
Dette klarer du helt fint.
Lykke tilEksamen kl 10, begynner å kjenne på nervene nå
Ikke overrasket.Bestått
Selvfølgelig gjør jeg det.
Men det hindrer meg ikke i å være nervøs![]()
Trøtt og sliten, jubajuba..
Nei, ikke hysterisk i det hele tatt. Syns det virker ganske logisk.Er det veldig hysterisk av meg å ønske et møte med noen fra en annen avdeling i våre lokaler selv om vi pleier å besøke når det er snakk om muligens stenge deler av den andre avdelingen på grunn av koronasmitt og jeg og eldste ble ganske dårlige av sesong influensaen i år?
Er det veldig hysterisk av meg å ønske et møte med noen fra en annen avdeling i våre lokaler selv om vi pleier å besøke når det er snakk om muligens stenge deler av den andre avdelingen på grunn av koronasmitt og jeg og eldste ble ganske dårlige av sesong influensaen i år?
Akkurat den personen jeg skal ha møte med anser jeg som liten fare..Slett ikke hysterisk, dog vet jeg ikke om jeg ville hatt smitten inn i egne lokaler heller.
Skype? Møtes ute?
God bedringGrr, øreverk og pottetettnå gidder jeg ikke mer sykdom...
Ok, men hadde likevel tenkt det var greit å ikke gå inn i et lokale som skal stenges. Eller vært hyper på hygiene i alle fall.Akkurat den personen jeg skal ha møte med anser jeg som liten fare..