Mine har ikke med seg alle bøkene. De har med ipaden og litt bøker, og så bare venter vi på videre beskjederHer blir det jobbing også for de små!skole ipadden og Showbie/Salaby, ekstra leselekse sendt med hjem pluss alle skolebøker
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mine har ikke med seg alle bøkene. De har med ipaden og litt bøker, og så bare venter vi på videre beskjederHer blir det jobbing også for de små!skole ipadden og Showbie/Salaby, ekstra leselekse sendt med hjem pluss alle skolebøker
Her ble det meste med hjemMine har ikke med seg alle bøkene. De har med ipaden og litt bøker, og så bare venter vi på videre beskjeder
Kjøpte ingredienser til nr2 sin favoritt kake (sjokoladebunn med jordbærmousse) vi må lage den uten gluten, melk og egg daEldstemann hadde med heftet med oppskrifter fra skolekjøkkenet, han vil lage litt mat hjemme siden han nå uansett skal være hjemme et par uker sier han.
Det er jo en form for læring det også.
Gi meg!! Så godt ut.Kjøpte ingredienser til nr2 sin favoritt kake (sjokoladebunn med jordbærmousse) vi må lage den uten gluten, melk og egg danam nam
Var på jobb ja, ene fikk svar i dagHuff, håper dere får svar snart.
Har de vært lenge i karantene?
Og var de på jobb før de ble satt i karantene?
Møte på jobb i morgen vi ohsåOg der ble alt stengt fra og med i morgen her og i de 3 kommunene rundt.
Men vi ansatte i bhg skal visst møte på jobb
Så da er jeg spent på hva de får beskjed om på skolen til samboer, for ellers sliter vi når ungene må være hjemme... Kan ikke sette en 7 åring alene hjemme med storebror på 10 heller.. Det blir for stort ansvar. Enda godt jeg bare jobber 50% frem til påske...
Og svaret var....?Var på jobb ja, ene fikk svar i dag
Skal vel planlegge 1) pass av barn som har foreldre med kritisk jobb, og 2)pbl mener det ikke er grunnlag for å permittere ansatte i bhg ettersom de mottar tilskudd, så da får de ansatte.... Vaske ned bhg? Det må jo gjøres. Planleggingsarbeide. Og, ehh... Vet ikke.Møte på jobb i morgen vi ohså
Greia dr å begrense smitte osv så da kan ikke alle være der samtidig og vaske feks.Skal vel planlegge 1) pass av barn som har foreldre med kritisk jobb, og 2)pbl mener det ikke er grunnlag for å permittere ansatte i bhg ettersom de mottar tilskudd, så da får de ansatte.... Vaske ned bhg? Det må jo gjøres. Planleggingsarbeide. Og, ehh... Vet ikke.
Vår bhg skulle ha planleggingsdag 24.3, de får nå god tid til den da.
Skolene skal vel på samme vis planlegge for undervisning og opplegg på hjemmeskole. Men hos oss skal lærerene gjøre det hjemmefra.
Vi har ipad-skole så de får oppgaver og leverer dem via showbie. Eldstemann hadde fått et hefte av læreren tidligere i dag med oppgaver de skulle jobbe med dersom skolen ble stengt, så da har han noe å gjøre i morgen også, mellomste Tror jeg uke får noe mer før på mandag utfra det læreren skrev. Leksen til i morgen har hun allerede gjort.
Selvsagt. Særlig dersom det er fare for at dere har smitte blandt dere også.Greia dr å begrense smitte osv så da kan ikke alle være der samtidig og vaske feks.
Vi får se i morgen hvordan det løses
Antar detSelvsagt. Særlig dersom det er fare for at dere har smitte blandt dere også.
Men det blir vel klarlagt en del i morgen antsr jeg.
De som har arbeidsdag møter i morgen. Jeg har ikke arb.dag i morgen, så blir hjemme som vanligMøte på jobb i morgen vi ohså
Positiv eller negativ?Var på jobb ja, ene fikk svar i dag
Hos oss må alle møte , er nok for å planleggeDe som har arbeidsdag møter i morgen. Jeg har ikke arb.dag i morgen, så blir hjemme som vanlig
Samboer drar på skolen, de skal sette seg ned å planlegge.
Regner med at vi får det til å gå opp med at han jobber hjemme de dagene jeg jobber, og så drar han på jobb når jeg har fri. Jobber heldigvis bare 50% frem til 1.april. Da skal jeg opp i 60%.
Negativ heldigvisPositiv eller negativ?
Og hva skjer nå med dere som har vært i kontakt før karantene? (hvis det er positiv prøve med andre ord)
Samboer sa ett eller annet om at de ikke skal være mer enn 15 på samme stedGreia dr å begrense smitte osv så da kan ikke alle være der samtidig og vaske feks.
Vi får se i morgen hvordan det løses
Men det gjelder vel inkludert unger da eller?Samboer sa ett eller annet om at de ikke skal være mer enn 15 på samme sted
Vi er 11 totalt, så kan strengt tatt være der sammen.
Men nå er jeg fortsatt så forkjøla, så er vel greit at jeg ikke skal på jobb før mandag... Satser på jeg blir bedre.
Og nå er jo anbefalingen å holde seg borte hvis man hoster og nyser, så da får jeg gjøre det.