Dett må vi bare gjennomføreJeg vet dette blir vanskelig! men jeg/vi er fornøydNå må vi alle stå på og kjede oss hjemme!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dett må vi bare gjennomføreJeg vet dette blir vanskelig! men jeg/vi er fornøydNå må vi alle stå på og kjede oss hjemme!
Det var jo lurt!Eldstemann hadde med heftet med oppskrifter fra skolekjøkkenet, han vil lage litt mat hjemme siden han nå uansett skal være hjemme et par uker sier han.
Det er jo en form for læring det også.
Halve styrken på jobb røk rett i karantene ogsåJeg har jo plutselig begge mine i karantene , huttetu.. heldigvis har de de 14 dagene snart gått
Mannen ble brått pålagt hjemmekontor han også, HR-avdelingen satte foten ned.Samme her!
Hjemmekontor med 3 barn, mannen må på jobb...
Tviler ikkeHalve styrken på jobb røk rett i karantene også![]()
Greit for dere vel?Da er vist mannen også pålagt hjemmekontor
Så flott gjort!Lille U skulle feires i barnehagen på mandag.
De klarte å snu seg rundt og fikk feiret han i dag.
Elsker at de gjorde det, han hadde gledet seg så mye til feiringen i barnehagen.
Spesielt siden slik vi bor er det litt vanskelig å få han feiret her hjemme med vennene i barnehagen
Høres ut som en god planMannen ble brått pålagt hjemmekontor han også, HR-avdelingen satte foten ned.
Her er planen følgende:
Opp til vanlig tid, jobbe fra kl 7 slik at vi får unna det som krever konsentrasjon før ungene våkner.
De eldste vil klare seg selv, men de må også gjøre skolearbeid, blir vel "termstue" på kjøkkenet, vi voksne jobber og de eldste sitter med skolearbeid.
Lille U kommer til å få nettbrettet han ønsker seg til bursdagen sin på mandag samtidig som vi har koblet en appleTV på TV'n oppe.
Ellers så blir vel stuegulvet full av leker.
Siden vi starter å jobbe tidlig vil vi i teorien også være ferdig tidlig så dersom vi jobber frem til vanlig tid vil vi nok klare å dekke opp
Spent selv2 uker hjemme på alle tre mest sannsynlig , jeg kommer til å gå på veggene. Vi har ikke fått så mye info fra skole men ser andre legger opp til 6 t dager for elevene .. spent på hva det blir her
Bake litt også ja, og han kan gjerne få lage litt middager.Det var jo lurt!
Planlegger å bake litt vi også..
Vi er heldigvis to på hjemmekontor i tillegg to til på hjemmeskole og en med hjemme barnehage.Høres ut som en god plan
Spent på hvor mye skolearbeid jeg må følge opp alene med 3 barn... 2 av dem har jo endel utfordringer...
I tillegg hjemmekontor liksom![]()
Eldste har fått noe oppgaver via showbie på skole-ipaden, men jeg har ikke funnet ut hvor omfattende dager de legger opp til enda.Spent selvvi får beskjed i morgen..
Sikkert vi ogsåSpent selvvi får beskjed i morgen..
Her blir det visst 14 dager hjemme
Havner dere i karantene?2 uker hjemme på alle tre mest sannsynlig , jeg kommer til å gå på veggene. Vi har ikke fått så mye info fra skole men ser andre legger opp til 6 t dager for elevene .. spent på hva det blir her
Fordi heg har barn i risikogruppen..Oi, hvorfor det?
Kengubarnet og min mann er i karantene til i morgen så er de ferdig, men mannen haar hjemmekontor hvertfall ut neste uke, jeg r hjemme i to uker og kengubarnet er vel mest sannsynlig hjemme til etter påske virker det somHavner dere i karantene?