Jeg kunne ikke slå av meg selvJeg slo av alle vekkerklokke-alarmer i går.
Men jeg kunne jo ikke slå av fireåringen.
Så her ligger vi....
gravid og hjernen/kroppen gjør seg klar for våking med babyFollow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg kunne ikke slå av meg selvJeg slo av alle vekkerklokke-alarmer i går.
Så her ligger vi....
gravid og hjernen/kroppen gjør seg klar for våking med babyDet viste seg at jeg hadde ikke slått av alarmen for 9 åringen heller. Alarmen på klokka ja, men ikke den spotift-vekkingen hun hadde fått faren til å aktivere. Så derved er alle ungene våkne og igang.Jeg kunne ikke slå av meg selvgravid og hjernen/kroppen gjør seg klar for våking med baby
05:59 i dag
Mine får sove litt til, men ikke lenger en til 9 tenker jeg!Det viste seg at jeg hadde ikke slått av alarmen for 9 åringen heller. Alarmen på klokka ja, men ikke den spotift-vekkingen hun hadde fått faren til å aktivere. Så derved er alle ungene våkne og igang.
Jeg har dusjet, så skal jeg opp og rydde av bordet, gjøre der større, lage frokost på en del og hjemmekontor på en annen og etter frokost skal ungene sjekke ut hva de har fått av oppgaver
Tidlig våken hunJeg slo av alle vekkerklokke-alarmer i går.
Så her ligger vi....
Det er bare hun med Spotify-alarmen som kan å sove hos oss. Ja, også mannen som er den eneste som ikke har stått opp.Mine får sove litt til, men ikke lenger en til 9 tenker jeg!
Vi har ikke fått noe på transponder? men håper dem får via teams (de store) minsten har fått ekstra lesing hjem og Showbie ble fixet hos alle som slet med det
Jepp, inntil for en uke siden måtte hun på do mellom 5 og 5.30, nå er det mellom 5.30 og 6. Men uansett. Hun våknet og kom til meg for å kose, så måtte hun på do og da hørte vi akkurat at broren låste seg inn på badet. Så her er de tidlig oppe.Tidlig våken hun
Vi skal prøve å være flinke herDet er bare hun med Spotify-alarmen som kan å sove hos oss. Ja, også mannen som er den eneste som ikke har stått opp.
Ungene har fungerende skole-ipad med showbie, 3. Og 6. Klasse, og ellers tilgang til mange apper og nettsider de vanligvis bruker i undervisning og lekse.
Det er ikke ferie nei. Så vi skal jobbe alle mannVi skal prøve å være flinke herer ikke akkurat ferie dette her
Godt å få sovet lengeGod morgen
Våken noen timer i natt.. nå skal jeg på jobb og hente resten av tingene mine, siden jrg ikke får komme innom de neste to ukene. kengubarnet skal gjøre ferdig ukens oppgaver sto det men siden han nesten er ferdig så får han sove lenge i dag.

Folk tenker ikkeOkey, nå må jeg spørre. Ble rimelig oppgitt igår!
Nevøen vår på hans side har vært kraftig forkjølet en liten stund, igår fikk han feber da vi feiret min svoger.
Han har vært i klasserom med ei som nå sitter i karantene. De kommer likevel på feiringen uten å si noe før vi var der
Jeg ble forkjølet før utbruddet kom til norge, men idag våknet jeg med sår hals i tillegg.
Ringer jeg legen nå og hører hva jeg gjør? Jeg skal opprinnelig jobbe hele helga, men er jo livredd for at dette er noe mer og at jeg evnt skal dra det på jobb..
Åååh, vi hadde ikke gått i bursdagen hvis jeg hadde visst det![]()
Oh shit - da blir det mye lesing og mattestykker som vi må lageJeg tar tilbake det om at ungene har fungerende showbie
Ungene har showbie. Som virker å være overbelastet siden sikkert "hele landet" bruke den så vi får ikke brukt det.
Virkelig ikke. Og jeg kan jo liksom bare ta livet av mine brukere hvis jeg drar med meg noe på jobbFolk tenker ikke![]()
Kengubarnet og min mann er i karantene til i morgen så er de ferdig, men mannen haar hjemmekontor hvertfall ut neste uke, jeg r hjemme i to uker og kengubarnet er vel mest sannsynlig hjemme til etter påske virker det som
Haha, her slo vi også avJeg slo av alle vekkerklokke-alarmer i går.
Så her ligger vi....
ja når han kan så får han detGodt å få sovet lenge![]()
: 24280"]Fordi heg har barn i risikogruppen..
Oh shit - da blir det mye lesing og mattestykker som vi må lagedet elsker minsten!
Elste skal ta matteprøvevar sur for det blir ikke karakter bara feedback