Skravletråd for mars. Snart vår?

Jeg kunne ikke slå av meg selv :bag: gravid og hjernen/kroppen gjør seg klar for våking med baby:rolleyes: 05:59 i dag
Det viste seg at jeg hadde ikke slått av alarmen for 9 åringen heller. Alarmen på klokka ja, men ikke den spotift-vekkingen hun hadde fått faren til å aktivere. Så derved er alle ungene våkne og igang.

Jeg har dusjet, så skal jeg opp og rydde av bordet, gjøre der større, lage frokost på en del og hjemmekontor på en annen og etter frokost skal ungene sjekke ut hva de har fått av oppgaver

Det viste seg at jeg hadde ikke slått av alarmen for 9 åringen heller. Alarmen på klokka ja, men ikke den spotift-vekkingen hun hadde fått faren til å aktivere. Så derved er alle ungene våkne og igang.

Jeg har dusjet, så skal jeg opp og rydde av bordet, gjøre der større, lage frokost på en del og hjemmekontor på en annen og etter frokost skal ungene sjekke ut hva de har fått av oppgaver
Mine får sove litt til, men ikke lenger en til 9 tenker jeg!
Vi har ikke fått noe på transponder? men håper dem får via teams (de store) minsten har fått ekstra lesing hjem og Showbie ble fixet hos alle som slet med det

God morgen
Våken noen timer i natt.. nå skal jeg på jobb og hente resten av tingene mine, siden jrg ikke får komme innom de neste to ukene. kengubarnet skal gjøre ferdig ukens oppgaver sto det men siden han nesten er ferdig så får han sove lenge i dag.

Mine får sove litt til, men ikke lenger en til 9 tenker jeg!
Vi har ikke fått noe på transponder? men håper dem får via teams (de store) minsten har fått ekstra lesing hjem og Showbie ble fixet hos alle som slet med det
Det er bare hun med Spotify-alarmen som kan å sove hos oss. Ja, også mannen som er den eneste som ikke har stått opp.

Ungene har fungerende skole-ipad med showbie, 3. Og 6. Klasse, og ellers tilgang til mange apper og nettsider de vanligvis bruker i undervisning og lekse.

Tidlig våken hun
Jepp, inntil for en uke siden måtte hun på do mellom 5 og 5.30, nå er det mellom 5.30 og 6. Men uansett. Hun våknet og kom til meg for å kose, så måtte hun på do og da hørte vi akkurat at broren låste seg inn på badet. Så her er de tidlig oppe.

En kollega sendte snap av at hun var igang med hjemmekontor før seks. Jobbe det hun rekker før mannen må på jobb, og deretter jobber hun videre etter middag.

Jeg prøver derimot å ha en "normal morgen" med ungene mine (men det har hun også, hun er ofte på kontoret før sju, mannen leverer i bhg, og hun kjører en god halvtime) som for oss medfører at jeg pleier jo ikke være på kontoret før nærmere ni

Det er bare hun med Spotify-alarmen som kan å sove hos oss. Ja, også mannen som er den eneste som ikke har stått opp.

Ungene har fungerende skole-ipad med showbie, 3. Og 6. Klasse, og ellers tilgang til mange apper og nettsider de vanligvis bruker i undervisning og lekse.
Vi skal prøve å være flinke her :p er ikke akkurat ferie dette her

God morgen
Våken noen timer i natt.. nå skal jeg på jobb og hente resten av tingene mine, siden jrg ikke får komme innom de neste to ukene. kengubarnet skal gjøre ferdig ukens oppgaver sto det men siden han nesten er ferdig så får han sove lenge i dag.
Godt å få sovet lenge :happy:

Okey, nå må jeg spørre. Ble rimelig oppgitt igår!
Nevøen vår på hans side har vært kraftig forkjølet en liten stund, igår fikk han feber da vi feiret min svoger.
Han har vært i klasserom med ei som nå sitter i karantene. De kommer likevel på feiringen uten å si noe før vi var der :arghh:

Jeg ble forkjølet før utbruddet kom til norge, men idag våknet jeg med sår hals i tillegg.

Ringer jeg legen nå og hører hva jeg gjør? Jeg skal opprinnelig jobbe hele helga, men er jo livredd for at dette er noe mer og at jeg evnt skal dra det på jobb..
Åååh, vi hadde ikke gått i bursdagen hvis jeg hadde visst det :facepalm:

Jeg tar tilbake det om at ungene har fungerende showbie

Ungene har showbie. Som virker å være overbelastet siden sikkert "hele landet" bruke den så vi får ikke brukt det.

Okey, nå må jeg spørre. Ble rimelig oppgitt igår!
Nevøen vår på hans side har vært kraftig forkjølet en liten stund, igår fikk han feber da vi feiret min svoger.
Han har vært i klasserom med ei som nå sitter i karantene. De kommer likevel på feiringen uten å si noe før vi var der :arghh:

Jeg ble forkjølet før utbruddet kom til norge, men idag våknet jeg med sår hals i tillegg.

Ringer jeg legen nå og hører hva jeg gjør? Jeg skal opprinnelig jobbe hele helga, men er jo livredd for at dette er noe mer og at jeg evnt skal dra det på jobb..
Åååh, vi hadde ikke gått i bursdagen hvis jeg hadde visst det :facepalm:
Folk tenker ikke :(

Jeg tar tilbake det om at ungene har fungerende showbie

Ungene har showbie. Som virker å være overbelastet siden sikkert "hele landet" bruke den så vi får ikke brukt det.
Oh shit - da blir det mye lesing og mattestykker som vi må lage :p det elsker minsten!
Elste skal ta matteprøve :p var sur for det blir ikke karakter bara feedback

Kengubarnet og min mann er i karantene til i morgen så er de ferdig, men mannen haar hjemmekontor hvertfall ut neste uke, jeg r hjemme i to uker og kengubarnet er vel mest sannsynlig hjemme til etter påske virker det som

: 24280"]Fordi heg har barn i risikogruppen..[/QUOTE]

Aha, ok.
Men da har du fått beskjed fra arbeidsgiver om at du er hjemme pga barn i risikogruppen?
Med lønn?

For her har vi også barn i risikogruppen. Kroniske luftveissykdommer.

Jeg slo av alle vekkerklokke-alarmer i går.

Men jeg kunne jo ikke slå av fireåringen.

Så her ligger vi....
Haha, her slo vi også av

Eldste stod opp selv kl 8, da kom frøkna inn til meg, og sovna igjen og sover enda, selv om klokka er 9.50.. Jeg stod opp 9.30

Men hun er jo syk da, og trenger vel å sove.

Oh shit - da blir det mye lesing og mattestykker som vi må lage :p det elsker minsten!
Elste skal ta matteprøve :p var sur for det blir ikke karakter bara feedback

Mine fikk Salaby til å fungere så de jobber der litt sånn "finn noe som er passe vanskelig og jobb med det"

Back
Topp