Godt å høre flere er i samme båt - ja alle parfymerte ting er problematisk. Sliter med å vaske håret pga takler ikke shampoo-luktenIkke akkurat, men litt lignende siden barnehagen er stengt. Jeg er kvalm og utslitt og alt lukter så ekstremt sterkt - til og med klesvasken har blitt vanskelig pga lukter. De siste dagene har jeg tenkt ganske mye «hvorfor kunne jeg ikke bare nøye meg med et barn?» og «Hvordan skal jeg klare to? Tenk hvis jeg ikke klarer det!?» og så får jeg veldig dårlig samvittighet.
stusslige greier

noe salt er per nå det eneste som frister. Jeg dytter i meg sunn mat ellers, men jeg får så fort nok. Spiser jeg en brødskive og en halv banan, så stopper det opp. Da er jeg mett og vil ikke ha mer. Det blir spennende å bo i samme hus som svoger, svigerinne og deres barn fra lørdag til mandag. Ikke kan jeg ha noe godt i glasset (skal ha brus og si at det var det jeg hadde mest lyst på), ikke kan jeg ta noen karuseller og formen er så som så
litt av en ferie må jeg si! Mannen har vært på jobb så har håndtert alt alene - hands down for alenemødre!! Nå har heldigvis begge ferie fra mandag av - og det er helt nødvendig! Går med spyet opp i halsen hele dagen føles det som
ikke så lett å skifte bleier eller håndtere matsøppel eller løpe rundt

bare 2k igjen. Dette greier vi