Skravletråd for Mars -26

Høres ut som en veldig troverdig årsak spør du meg da, så er rart om de ikke tror på den!

Ikke rart at du er sliten! Det var fryktelig mange timer med å traske rundt! :oops:
Ja, jeg setter meg så fort jeg får muligheten, men er helt gåen :p vil bare hjem til huset og strekke meg! Men igjen, så sitter jeg med sekkene på jakka på bakken da jeg ikke orker å stå lenger :hilarious:

Når man er snurt for at man bare sitter og ser på de andre gjøre disse gøye tingene :shy: :p
Dypeste medfølelse :bag:
Tja, ble spurt om jeg har litt ryggproblemer i utgangspunktet (litt svak rygg) og pga jeg var uheldig på jobb, så fikk jeg skikkelig kink/låsning som må ordnes opp i. Så jeg tror det :hilarious: kan hende de tenker sitt da jeg har sagt nei til å være med på forskjellige:p
Nå har vi vært her siden 10.15, og jeg er helt knekt! Men de andre er ikke klare til å gå enda :shy:
Det var lenge..!

Pjusk i dag, ja. Er på hyttetur med foreldra mine, bror min, vesleguten min og 3 katter. Han eine pelsballen bestemte seg for å kjøre show frå kl. 01.30- ca 04.00, eg var sjølvsagt våken heile den tida.. temmeleg ferdig i dag:blackeye:

Pjusk i dag, ja. Er på hyttetur med foreldra mine, bror min, vesleguten min og 3 katter. Han eine pelsballen bestemte seg for å kjøre show frå kl. 01.30- ca 04.00, eg var sjølvsagt våken heile den tida.. temmeleg ferdig i dag:blackeye:
Åh hurra ><

Vi mangler nå 1,6k innlegg :p

Kom oss endelig tilbake til huset. Nå skulle ungene ha kveldsmat og jeg vet ikke hva.. jeg gikk og la meg på soverommet, samboer får ordne resten. Jeg er helt tom i kroppen :p

Ja, og med vond rygg er nå det unnskyldning nok til å legge seg ned..!

Nå er jeg tett i bihulene, for nå får jeg luft ut av øyet :dead:

Har satt eldste datteren på musejakt. Fordelen med katteluke :dead:

Back
Topp