Ja, jeg setter meg så fort jeg får muligheten, men er helt gåenHøres ut som en veldig troverdig årsak spør du meg da, så er rart om de ikke tror på den!
Ikke rart at du er sliten! Det var fryktelig mange timer med å traske rundt!![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, jeg setter meg så fort jeg får muligheten, men er helt gåenHøres ut som en veldig troverdig årsak spør du meg da, så er rart om de ikke tror på den!
Ikke rart at du er sliten! Det var fryktelig mange timer med å traske rundt!![]()

Dypeste medfølelseNår man er snurt for at man bare sitter og ser på de andre gjøre disse gøye tingene![]()
![]()
Det var lenge..!Tja, ble spurt om jeg har litt ryggproblemer i utgangspunktet (litt svak rygg) og pga jeg var uheldig på jobb, så fikk jeg skikkelig kink/låsning som må ordnes opp i. Så jeg tror detkan hende de tenker sitt da jeg har sagt nei til å være med på forskjellige
Nå har vi vært her siden 10.15, og jeg er helt knekt! Men de andre er ikke klare til å gå enda![]()

Åh hurra ><Pjusk i dag, ja. Er på hyttetur med foreldra mine, bror min, vesleguten min og 3 katter. Han eine pelsballen bestemte seg for å kjøre show frå kl. 01.30- ca 04.00, eg var sjølvsagt våken heile den tida.. temmeleg ferdig i dag![]()
Her kjem lærarferien til nytte, tenkjer egVi mangler nå 1,6k innlegg![]()

Ja, nå maser jeg om å draDypeste medfølelse
Det var lenge..!

Det har gått fortVi mangler nå 1,6k innlegg![]()

Bare å bruke den til skravling, ja!Her kjem lærarferien til nytte, tenkjer eg![]()
Ja, men 8 timer ish er lenge, det!Ja, nå maser jeg om å dra![]()
Det har gått fortFortsatt mange som ikke vet de er gravide ennå med marsspirene
![]()
Du har jo vært der helt insane lenge, er bare på sin plass det!Ja, nå maser jeg om å dra![]()
Ja, men 8 timer ish er lenge, det!
Nå nææææærmer vi oss utgangen, en karusell av gangenDu har jo vært der helt insane lenge, er bare på sin plass det!

Kom oss endelig tilbake til huset. Nå skulle ungene ha kveldsmat og jeg vet ikke hva.. jeg gikk og la meg på soverommet, samboer får ordne resten. Jeg er helt tom i kroppenNesten der![]()
![]()
Kom oss endelig tilbake til huset. Nå skulle ungene ha kveldsmat og jeg vet ikke hva.. jeg gikk og la meg på soverommet, samboer får ordne resten. Jeg er helt tom i kroppen![]()

Kom musa inn gjennom katteluka?!Har satt eldste datteren på musejakt. Fordelen med katteluke![]()
Åneii! Så kjipt! Er du sikker på at de kom inn katteluken?Har satt eldste datteren på musejakt. Fordelen med katteluke![]()