Skravletråd for Mars -26

Ikke akkurat, men litt lignende siden barnehagen er stengt. Jeg er kvalm og utslitt og alt lukter så ekstremt sterkt - til og med klesvasken har blitt vanskelig pga lukter. De siste dagene har jeg tenkt ganske mye «hvorfor kunne jeg ikke bare nøye meg med et barn?» og «Hvordan skal jeg klare to? Tenk hvis jeg ikke klarer det!?» og så får jeg veldig dårlig samvittighet.
Godt å høre flere er i samme båt - ja alle parfymerte ting er problematisk. Sliter med å vaske håret pga takler ikke shampoo-lukten :laughing002 stusslige greier

Jeg skal ha chips, jeg :angelic: noe salt er per nå det eneste som frister. Jeg dytter i meg sunn mat ellers, men jeg får så fort nok. Spiser jeg en brødskive og en halv banan, så stopper det opp. Da er jeg mett og vil ikke ha mer. Det blir spennende å bo i samme hus som svoger, svigerinne og deres barn fra lørdag til mandag. Ikke kan jeg ha noe godt i glasset (skal ha brus og si at det var det jeg hadde mest lyst på), ikke kan jeg ta noen karuseller og formen er så som så :hilarious:

Vil egentlig og ha chips.. men begynner bli trøtt, så vil heller sove snart. :p

Flere her som er gravid med søsken uten å ha barnehageplass til eldste? Jeg er helt utslitt jeg! - etter å ha løpt etter ettåringen hele uken samtidig som kvalmen og trøttheten har kommet for fullt :hungover: litt av en ferie må jeg si! Mannen har vært på jobb så har håndtert alt alene - hands down for alenemødre!! Nå har heldigvis begge ferie fra mandag av - og det er helt nødvendig! Går med spyet opp i halsen hele dagen føles det som:schocked028 ikke så lett å skifte bleier eller håndtere matsøppel eller løpe rundt
Jeg har to stk hjemme (eller fire nå i ferien, men ei på snart 8 og ei på 15 er ikke akkurat spesielt slitsomme sånn).
Ikke spesielt dårlig enda da. Men var stress da jeg gikk gravid med nr4, og nr3 var halvannet og full av pøbelstreker osv

Ja, har skikkelig troa på at vi klarer det før 14 juli! :Heartred

Tror jeg og..!
Og, nå har jeg forresten laget den dumme terminlisten, så bare å skrive seg på :dead:
(Haha, litt stress å ordne, bare :hilarious:)

Må bare fortelle. Mannen har pratet lenge om hvor kult det hadde vært å få tvillinger og tullet mye med «er det tvillinger i magen nå?». Det har dukket opp mye om «tvillinger» i det siste over alt og mamma fortalte om en dokumentar om tvillinger i stad.

Når jeg var 6 dpo, så fikk jeg et skikkelig stikk midt i livmoren, samt en varmhetsfølelse som spredde seg utover livmoren og ca 9 timer senere så kjente jeg et stikk til, bare litt mer på venstre side. Jeg ler om det er tvillinger :bag:

Må bare fortelle. Mannen har pratet lenge om hvor kult det hadde vært å få tvillinger og tullet mye med «er det tvillinger i magen nå?». Det har dukket opp mye om «tvillinger» i det siste over alt og mamma fortalte om en dokumentar om tvillinger i stad.

Når jeg var 6 dpo, så fikk jeg et skikkelig stikk midt i livmoren, samt en varmhetsfølelse som spredde seg utover livmoren og ca 9 timer senere så kjente jeg et stikk til, bare litt mer på venstre side. Jeg ler om det er tvillinger :bag:
Du har vel også noen barn fra før? :p hva tenker du, hvis atte om atte?

Jeg har tenkt tanken selv, fordi hcg øker kjappere enn det har gjort med de andre barna, ifg tester, og vi har jo alltids en minimal sjanse for toeggede, ettersom vi la inn aksjer selv også i tillegg til innsett.
Meeen, tenker sjansen er så liten, så er nok bare en :hilarious: :hilarious:

Du har vel også noen barn fra før? :p hva tenker du, hvis atte om atte?

Jeg har tenkt tanken selv, fordi hcg øker kjappere enn det har gjort med de andre barna, ifg tester, og vi har jo alltids en minimal sjanse for toeggede, ettersom vi la inn aksjer selv også i tillegg til innsett.
Meeen, tenker sjansen er så liten, så er nok bare en :hilarious: :hilarious:
Det hadde absolutt vært gøy med tvillinger, men jeg kan ikke si at det er det jeg håper på nei :bag: Hadde jeg ikke hatt fire barn fra før så:shy:

Så spennende da :hilarious:

Det hadde absolutt vært gøy med tvillinger, men jeg kan ikke si at det er det jeg håper på nei :bag: Hadde jeg ikke hatt fire barn fra før så:shy:

Så spennende da :hilarious:
Ikke sant, ja. Vi har like mange :hilarious:
Så om begge hadde ventet to stk nå, så hadde det egentlig vært utrolig morsomt :hilarious:

Nei, en av gangen er nok enklest altså! Men vet du, får jeg to stk, så tar jeg det altså! Men tipper det bare er 1 stk superspire ❤️

Prøvde lage litt tråder, jeg, så vi kan få litt mer innlegg. Vi er vel sikkert snaaaaart på 3k :)

Puh, da har vi landet litt her i huset i Sverige. Har leid på Airbnb, og veldig fornøyd med stedet! Vi er fire voksne og fem barn, så liv kan man si at det er :hilarious: jeg er så sliten!
Imorgen skal vi da i Liseberg, og det kommer til å bli litt kjipt da jeg ikke kan være med på noe særlig :bag: men satser på at de ikke skjønner hvorfor. Jeg har skyldt på at jeg tok ryggen skikkelig på jobb i helga og at det enda sitter, og at jeg ikke vil risikere å gjøre det verre :shy: de tenker nok sitt...

Back
Topp