Skravletråd for Mai-jentene

Sukk... Vesla vekket meg kl 04 ved å tisse på gulvet på soverommet vårt... Hun går jo i første, så er noen år siden jeg har vasker tiss sist. Kom på gulvmatta og tøflene mine også, var mildt sagt ikke blid. Fikk ikke sove mer etterpå heller, så nå er jeg helt ødelagt. Blir neppe en fin dag...
Oi. Urinveisinfeksjon?

Jeg er midt i uke 6, og lurer på når dere ble kvalme, om dere ble det? Har ikke merket noenting :)

Jeg ble det i uke 8 med førstemann. Nå har jeg vært det siden uke 4....

Jeg er midt i uke 6, og lurer på når dere ble kvalme, om dere ble det? Har ikke merket noenting :)
Jeg er 7+0 nå. Var litt uggen i uke 4-5, men nå er det bare en sjelden gang på natta hvis jeg har spist mye på kvelden. :) Føler meg veldig heldig. :D

God morgen. :) I dag var jeg såpass kvalm etter frokost at jeg kjente jeg var nær med å brekke meg. Men kan vel fremdeles ikke klage på akkurat det. Da jeg var på do i sted så jeg at det kanskje var litt farge i utfloden, så jeg sjekket på papiret, og joda, jeg har litt brunrosa spotting på gang... Vet jo alt om hvor normalt det er, men man blir jo ikke oppmuntret av det akkurat heller. Er 6+6 i dag, så får følge med framover. Får kanskje driste meg til en legetime etterhvert.

God morgen. :) I dag var jeg såpass kvalm etter frokost at jeg kjente jeg var nær med å brekke meg. Men kan vel fremdeles ikke klage på akkurat det. Da jeg var på do i sted så jeg at det kanskje var litt farge i utfloden, så jeg sjekket på papiret, og joda, jeg har litt brunrosa spotting på gang... Vet jo alt om hvor normalt det er, men man blir jo ikke oppmuntret av det akkurat heller. Er 6+6 i dag, så får følge med framover. Får kanskje driste meg til en legetime etterhvert.
Håper det er helt ufarlig❤️.

Brunt i utfloden uten smerter brydde ikke gyn seg noe om sa hun, da jeg var på UL på mandag. Har hatt brun spotting i uke 4 og 5, men så er hjerte banke på mandag. :) Krysser fingrene for at det er uskyldig!

Håper det er helt ufarlig❤️.
Brunt i utfloden uten smerter brydde ikke gyn seg noe om sa hun, da jeg var på UL på mandag. Har hatt brun spotting i uke 4 og 5, men så er hjerte banke på mandag. :) Krysser fingrene for at det er uskyldig!

Jeg spottet jo i uke 3-4, det var brunlig og i større mengder enn nå foreløpig, og det gav seg jo. Tenker at kanskje jeg bare forstyrret livmorhalsen litt da jeg to kvelder på rad har satt inn en sånn vaginalkapsel (Vivag), så jeg dropper det noen dager og ser hva som skjer. :)

Da har vi vært på Ul. Termin 18.05 og er da 6+3 i dag.
Så hjertet banke og graviditeten ligger riktig plassert inne i livmor :)

Vi føler vi kan slappe av nå, og at tiden frem mot 12 uker ikke er så usikker lenger.

Skrev på feil linje :) men gratulerer så masse :)

Da har vi vært på Ul. Termin 18.05 og er da 6+3 i dag.
Så hjertet banke og graviditeten ligger riktig plassert inne i livmor :)

Vi føler vi kan slappe av nå, og at tiden frem mot 12 uker ikke er så usikker lenger.

Så herlig! :) Gratulerer med bankende hjerte.

Back
Topp