Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fin liten kul <3 Jeg kjøpte mammatights veldig tidlig sist, lenge før uke 12 måtte jeg ha ny jakke også.
Kjøpte en parkas på HM og den kunne man ikke se var MamaTakkEr nok mer flesk enn baby altså, men det skjer noe der ja
Må ha ny jakke jeg og, men syns disse gravidjakkene fort ligner telt med armer, hehe.
Jeg skal på torsdagNå klarer jeg nesten ikke vente til UL på onsdag. Jeg er så spent!Mange som har UL i nær fremtid, eller nettopp har vært?
![]()
Jeg skal ikke før om 2 uker i morgenNå klarer jeg nesten ikke vente til UL på onsdag. Jeg er så spent!Mange som har UL i nær fremtid, eller nettopp har vært?
![]()
Det skjønner jeg godt! Jeg bestilte selv for 2 uker siden, men det har egentlig gått ganske fort. På en måte...Jeg skal ikke før om 2 uker i morgen, litt utålmodig
![]()
Så deilig å se bankende hjerte.God dag! Kvalm. Vært på UL og sett et bankende hjerte, 6+0 i dag. Spent på neste UL nå.![]()
Så deilig å se bankende hjerte.Håper jeg er like heldig på onsdag.
![]()
Ja det kan jeg tenke meg. Hvis alt er bra, har jeg veeeeldig lysst til å bestille en time igjen i uke 12. Bare det kommer jo til å bli 5 laaaange uker. Men jeg tror aldri jeg klarer å vente helt til uke 17-18 før ny UL!Krysser fingrene for deg!Det var en fin opplevelse, men vi gikk rett over på nedtelling til ny UL, så jeg er utålmodig igjen.
![]()
Ja det kan jeg tenke meg. Hvis alt er bra, har jeg veeeeldig lysst til å bestille en time igjen i uke 12. Bare det kommer jo til å bli 5 laaaange uker. Men jeg tror aldri jeg klarer å vente helt til uke 17-18 før ny UL!![]()
Nå klarer jeg nesten ikke vente til UL på onsdag. Jeg er så spent!Mange som har UL i nær fremtid, eller nettopp har vært?
![]()
God dag! Kvalm. Vært på UL og sett et bankende hjerte, 6+0 i dag. Spent på neste UL nå.![]()
Hadde forrige mandagNå klarer jeg nesten ikke vente til UL på onsdag. Jeg er så spent!Mange som har UL i nær fremtid, eller nettopp har vært?
![]()
Da har jeg fått tilbake positive HCGsvar etter to blodprøver med tre dagers mellomromhhv 450 på første og litt over 1000 på andre! Jeg er 5+1 i dag, og lurer på: hva skjer nå? UL og slike ting, kontroller osv. Må jeg bestille selv? Når er det vanlig med kontroller og UL?
Ja, blir mer avslapning daDet skjønner jeg godt! Jeg bestilte selv for 2 uker siden, men det har egentlig gått ganske fort. På en måte...Men så har jeg hatt utrooolig mye på tapeten også.
Greit å holde seg opptatt nå når det er så mye venting. Gleder meg til de 12 ukene er passert og vi kan slappe litt mer av.
![]()
Nå klarer jeg nesten ikke vente til UL på onsdag. Jeg er så spent!Mange som har UL i nær fremtid, eller nettopp har vært?
![]()