Skravletråd for lag Tellus

Liker ikke å skryte av meg selv [emoji85] syns jeg har vært så flink å ikke spise godteri under denne konkuranssen att jeg fikk snop bonusen [emoji28][emoji1305]
 
Liker ikke å skryte av meg selv [emoji85] syns jeg har vært så flink å ikke spise godteri under denne konkuranssen att jeg fikk snop bonusen [emoji28][emoji1305]
Kjempebra! :D Jeg glemte bort krigstarten søndag morgen så røyk på litt lørdagsrester :(
 
Her er det også full skjerpings på snop neste uke! Glemte meg helt her første dagen, så da røk bonusen med en gang...
Kan ikke si jeg glemte meg heller her:oops: Jeg må bestem meg for enten går jeg inn for vektnedgang eller så greier jeg det ikke, ikke ja takk begge deler:rolleyes: skylder på sykdom jeg:smiley-angelic006 synes synd i meg selv når formen er redusert og jeg går rett på en smell:angry9
 
Kan ikke si jeg glemte meg heller her:oops: Jeg må bestem meg for enten går jeg inn for vektnedgang eller så greier jeg det ikke, ikke ja takk begge deler:rolleyes: skylder på sykdom jeg:smiley-angelic006 synes synd i meg selv når formen er redusert og jeg går rett på en smell:angry9

Jeg klarer heller ikke litt av alt. Her er det alt eller ingenting! Gikk litt hardt ut på mandagen her, så var helt ferdig om tirsdagen :hilarious: Prøve og heller fordele det litt jevnt utover neste uke, men stolt over meg selv at jeg har klart treningsbonus! :p
 
Her holder mini det gående, men skal få mannen til å ta over evt her etterpå om han ikke sovner sånn at jeg får levert inn;)
 
Har satt meg som mål å klare 6 challenges hver dag, så får vi se hvordan det går med resten. Blir ihvertfall ikke noe bonus på snop eller trening, men tenker at jeg skal prøve å klare bonus på mosjon.

Dagen i går gikk til familiebesøk stort sett, og dagen idag har bare vært skikkelig dritt. Mye styr med hun lille på 9 mnd her idag, så ingenting har gått etter planen. Håper på en bedre dag i morgen [emoji4]
 
Hvordan går det med alle sammen? Herlig å ha en grunn til å holde seg borte fra godteri midt i uka :)
Her går det så som så. Gått på en blemme ang godteri, så den bonusen kan jeg se langt etter.
Så bra at du blir motivert og holder deg unna:smiley-bounce012
 
Her går det så som så. Gått på en blemme ang godteri, så den bonusen kan jeg se langt etter.
Så bra at du blir motivert og holder deg unna:smiley-bounce012

Det er uke for uke, og dag for dag. Kan ikke påstå jeg vil klare det i flere uker. :happy: Det kan skje mye på dager.. men et liten smell er jo kjedelig for utfordringen men det er absolutt ingen krise.
 
Enig! Eneste grunn til at jeg klarte åholde meg i går kveld - det ringte "du skal klare snopbonusen denne uka" i bakhodet

Ja slik her også. Godt mulig jeg ikke klarer alle ukene men ser ut som jeg klarer uke nr 2 også. Knekke morgendagen bare.
 
Spent på veiing i morgen. Har ikke vært like flink med kosthold denne uken, men har vært flink til å gå tur.
Gleder meg til en ny start og ny utfordring på søndag :) Ble en dårlig start denne uken, og da er det lett for at det bare sklir ut..
 
Har styret med så mye i de siste dagene att det begynner å bli litt kaos i hodet mitt. Har dabbet litt av med trening og kosten siden det kommer nok til å ikke bli sjerpings resten av uka siden sambo og jeg kommer nok til å filmkvelder og kvelder med lite sunn mat før jeg reiser :eek::eek::eek:
 
Back
Topp