Skravletråd for lag Tellus

Kan noen av dere ta på dere innsending i morgen?? Jobber fra 16.30 og har ikke muligheten til å sende inn på kvelden:nailbiting:
 
Alle har levert:happy: Så da sender jeg inn resulterer nå straks;)
Hvordan har uken deres vært?

Her har det gått i ett, travelt med en litenen og vi går inn i siste uken med permisjon:wideyed::arghh:
 
Her er kostholdet helt på ville veier for tiden. Vekten går heldigvis (og helt utrolig nok!) fortsatt på ned, men må snart skjerpe meg [emoji28] Problemet mitt er ikke at jeg spiser for mye, men at jeg spiser veldig feil. Må bare ta meg sammen å prøve og snu det snart [emoji4]
 
Alle har levert:happy: Så da sender jeg inn resulterer nå straks;)
Hvordan har uken deres vært?

Her har det gått i ett, travelt med en litenen og vi går inn i siste uken med permisjon:wideyed::arghh:

Så meldingen din tidligere i dag, men rakk ikke å svare. Var på vei inn for å levere resultatet vårt nå, men da var jo resultatet allerede kommet :p
 
Alle har levert:happy: Så da sender jeg inn resulterer nå straks;)
Hvordan har uken deres vært?

Her har det gått i ett, travelt med en litenen og vi går inn i siste uken med permisjon:wideyed::arghh:

Uka begynte veldig bra før det skeiet helt ut noen dager. Må skjerpings til på kostholdet i alle fall. Ser for øvrig at laget vårt har en god vei å gå dersom vi skal vinne en utfordring. Ligger nokså langt bak der!
 
Uka begynte veldig bra før det skeiet helt ut noen dager. Må skjerpings til på kostholdet i alle fall. Ser for øvrig at laget vårt har en god vei å gå dersom vi skal vinne en utfordring. Ligger nokså langt bak der!
Jeg glemte å fylle ut:nailbiting: jaja, neste uke:angelic:
 
Back
Topp