Skravletråd for lag Tellus

Kihera

Forelsket i forumet
Dere må velge en lagleder og fortelle meg hvem det er :)

jeg minner også om hvis ingen tar på seg ansvaret som lagleder så er laget ute av krigen. siste fristen er innen første uke, altså ikke første innveiing (nå 24.aug) men når lagleder skal sende inn første vekt for gruppa (31.aug)

Tellus

endeli'85
Samboerfruen
LSM94
MaJa<3
Overraskelse
Dizzy
Juliii
Megamann
Daydream<3
onskedrom
BellaBABY
(11)
 
Last edited:
Hei alle sammen:)
Jeg har desverre ikke mulighet til å være lagleder denne gang, midt i leggingen til mini:dummy: men kan hjelpe lagleder om det er behov en gang i blandt;)
 
Heihei :)
Vi er også midt oppi legging på den tiden, men kan selvfølgelig hjelpe til innimellom om det er behov for det. Men tror kanskje ikke jeg skal ta på meg så veldig mye ansvar akkurat nå. :) Håper det passer bedre for noen andre!
 
Hei! Midt i legging her også. Ønsker heller ikke ta på meg dette ansvaret da jeg aldri har vært med på dette før og ikke er helt sikker på hva jeg har meldt meg på hehe   :wideyed::wacky:

Håper noen av dere andre har mulighet :)
 
Når er rapportfristen igjen? Kl 19? Det er jo leggetid, men hvis det er leggetid for alle kan vi vel levere før? Og ha

Men må man ha pc?
 
Fint om noen andre har mulighet. Som noen sa over her aldri vært med på det før og vet ikke helt hva jeg har meldt meg på enda. Føler det er nok å sette seg inn i. Pluss jeg jobber jevnt fredagskvelden så da er jeg rett jeg glemmer.
 
Hvis vi internt har en tidligere frist enn 19, er det da noen som kan ta på seg ansvaret? Litt kjedelig hvis vi ikke får være med og. Jeg har heller aldri vært med på dette før og har to små hvor eldste er 1,5 år så hverdagen er rimelig travel.
 
Man veier på norran, burde ta ca 1min å gå inn og skrive her umiddelbart.

Jeg kan vel kanskje gjøre det hvis ingen andre kan. Men nå er vi bare 6 av 11 som har svart også, Så håper på en fru-orden også kommer ;)
 
hei hei krigleder kommer på besøk for å si at det trenger ikke å være akkurat klokka 19.00 går jo levere før klokka sju er jo maks fristen men viss det blir noen problem så går det jo an for meg å lufte for de andre og utvide fristen til senere viss dere får veldig problemer med fristen til klokka 19.00 begrunn av barn og legging og sånn er ikke noen problem for meg ivertfall viss fristen er feks klokka 21.00 :)
 
hei hei krigleder kommer på besøk for å si at det trenger ikke å være akkurat klokka 19.00 går jo levere før klokka sju er jo maks fristen men viss det blir noen problem så går det jo an for meg å lufte for de andre og utvide fristen til senere viss dere får veldig problemer med fristen til klokka 19.00 begrunn av barn og legging og sånn er ikke noen problem for meg ivertfall viss fristen er feks klokka 21.00 :)

Om ingen melder seg, kan jeg ta det om tidspunktet blir flyttet til klokken 21:00:nailbiting:
 
Her skravletråden var [emoji85] fikk det opp først, men ble det borte skulle man tro, men var heldig å fant det da [emoji23]
 
Jeg er her, men jeg jobber så mye og til alle tider på døgnet at det lett kan gå i glemmeboka. Derfor vil jeg ikke ta på meg ansvaret å vær lagleder.

Men jeg har et spørsmål til dere. Jeg jobber som trafikk dirigent og har arbeidsdager som kan vare fra 2 timer til 20 timer. Kommer helt an på oppdraget.
Jeg har ikke tilgang til kjøleskap etc når jeg er på veien og det kan som sagt ta mange timer.
Er det noen som har noen forslag på hva jeg kan ha med meg av sunn mat som tåler å ligge i vanlig romtemperatur i mange timer?
 
Jeg er her, men jeg jobber så mye og til alle tider på døgnet at det lett kan gå i glemmeboka. Derfor vil jeg ikke ta på meg ansvaret å vær lagleder.

Men jeg har et spørsmål til dere. Jeg jobber som trafikk dirigent og har arbeidsdager som kan vare fra 2 timer til 20 timer. Kommer helt an på oppdraget.
Jeg har ikke tilgang til kjøleskap etc når jeg er på veien og det kan som sagt ta mange timer.
Er det noen som har noen forslag på hva jeg kan ha med meg av sunn mat som tåler å ligge i vanlig romtemperatur i mange timer?


Hvis det er mat som er i fryseren kan du ta avispapir rundt det så holder det seg kaldt en stund :p men det er kanskje ikke ideelt hvis det er noe man ikke spiser kaldt :p

Suppe da? som du kan ha på en termos eller noe og ha brød ved siden av eller noe. Er jo ikke noe man blir mett av lenge heller da men. Det spørs jo hva du liker å spise og ikke da :p
 
Hvis det er mat som er i fryseren kan du ta avispapir rundt det så holder det seg kaldt en stund :p men det er kanskje ikke ideelt hvis det er noe man ikke spiser kaldt :p

Suppe da? som du kan ha på en termos eller noe og ha brød ved siden av eller noe. Er jo ikke noe man blir mett av lenge heller da men. Det spørs jo hva du liker å spise og ikke da :p

Ja, suppe er godt :) Men jeg må ha noe som metter litt :)
 
Jeg er her, men jeg jobber så mye og til alle tider på døgnet at det lett kan gå i glemmeboka. Derfor vil jeg ikke ta på meg ansvaret å vær lagleder.

Men jeg har et spørsmål til dere. Jeg jobber som trafikk dirigent og har arbeidsdager som kan vare fra 2 timer til 20 timer. Kommer helt an på oppdraget.
Jeg har ikke tilgang til kjøleskap etc når jeg er på veien og det kan som sagt ta mange timer.
Er det noen som har noen forslag på hva jeg kan ha med meg av sunn mat som tåler å ligge i vanlig romtemperatur i mange timer?
Kanskje du kan kjøpe en liten kjølebag? Med et fryseelement oppi vil jeg tro at maten vil holde seg kald?
 
Kanskje du kan kjøpe en liten kjølebag? Med et fryseelement oppi vil jeg tro at maten vil holde seg kald?

Jeg hadde det :) Men etter 14 timer på jobb, så var den ikke kald lenger :(
Maten jeg hadde med, smakte ikke gått når det nærmet seg 20 timer :p
 
Jeg hadde det :) Men etter 14 timer på jobb, så var den ikke kald lenger :(
Maten jeg hadde med, smakte ikke gått når det nærmet seg 20 timer :p
Skjønner! Du må vel gjerne spise flere ganger ila arbeidsdagen og du da?
Hmm... hva med salat med egg og feks fullkornspasta eller quinoa? Andre ting du kan ha på termos er kanskje en curry med linser og kikerter? Er en veldig god på ourkitchenstories.no. Der er det også noen gode pestosnurrer med fetaost som jeg har bakt, men jeg lagde de grove så de ble sunnere
 
Skjønner! Du må vel gjerne spise flere ganger ila arbeidsdagen og du da?
Hmm... hva med salat med egg og feks fullkornspasta eller quinoa? Andre ting du kan ha på termos er kanskje en curry med linser og kikerter? Er en veldig god på ourkitchenstories.no. Der er det også noen gode pestosnurrer med fetaost som jeg har bakt, men jeg lagde de grove så de ble sunnere

Helt rett :) Spiser flere ganger i løpet av arbeidsdagen.
Prøver å finne små lette retter jeg heller kan spise ofte. Tenkte på å lage pannekake av omelett og ha masse godt oppi?
Salat, spekeskinke og ha grønnsaker ved siden av :)
 
Back
Topp