Skravletråd for lag Tellus

Ingen??

Om ingen kan, ryker hele laget:nailbiting: jeg drar ut klokken 19 i kveld, så har ikke mulighet til å levere etter 19
 
Ingen??

Om ingen kan, ryker hele laget:nailbiting: jeg drar ut klokken 19 i kveld, så har ikke mulighet til å levere etter 19
Hvis ikke alle kan levere vekt tidlig nok kan jeg etter at barna er lagt. Når er forresten lagleders frist?
 
Oi, denne uka har gått fort. Har vært sykdom i heimen :/ Så har ikke fått mosjonert, men har heller ikke spist mengder usunt, men salt potetgull var det eneste som frista på søndag :p

Hvordan har deres uke vært? :)
 
Jeg sitter med mini som ikke vil sove her, så vist noen vil ta utregningen er det greit. La inn tallene i skjema, men det blir ikke rett:(
 
Hvem er lagleder og har tallene for denne uka? Kan dere sende det til meg? Har tallene men greit å kanskje dobbelsjekke. Hvis ikke legger jeg bare ut resultatene :)
 
Ferie(="fri" fra flink) og mensen gikk hardt utover ukens resultat for meg, håper jeg slipper å ryke så jeg får vært med en uke til, men frykter det verste :/
 
Trodde ikke jeg skulle overleve enda en uke med oppgang. Våknet med ny motivasjon i dag tidlig, og det hjalp enda mer når vekta viste en halv kilo mindre enn det gjorde i går. Satser på å endelig kunne bidra litt i utfordringene også nå som forkjølelsen og hostingen er i ferd med å gi seg.
 
Endelig fikk jeg til en treningsøkt i går :) Endte til slutt på 20 000 skritt, så veldig fornøyd med aktivitetsnivået. Spent på hvordan det går i dag når det er kontorjobb hele dagen... Skal prøve å klare 10 000 i alle fall dersom jeg får til en tur i kveld.
 
Ble sittende med sykt barn i sofaen i hele går, så dårlig uttelling på utfordringen. Tydeligvis mensen på gang også, så opp 1,6 kg siden søndag:banghead:
 
Ble sittende med sykt barn i sofaen i hele går, så dårlig uttelling på utfordringen. Tydeligvis mensen på gang også, så opp 1,6 kg siden søndag:banghead:
Å nei, kjedelig når de små blir syk:nailbiting: må ha riktig god bedring;)
Av og til blir det slik at man ikke greier å komme i mål med det man ser for seg, men det kommer heldigvis nye muligheter:happy:
Tante rød er dryg altså, unngår vekten når den kommer:bag: vil ikke se:oops:
 
Back
Topp