Skravletråd for lag DUE ❤️

litt sein ut men velkomen MTDC :)
Målet mitt er vell 5kg i første omgang, for å komme i gang med ett fryseforsøk, så prøve å få te 5kg på en måned ca, etter det kanskje 5 kg til jul, så 10 kg tilsammen i 2014 :) Prøve mæ på 5:2 dietten og styrketrenning og litt kondisjon. Bruke Grete roede for å følg med det æ spis og så har min kjære kjøpt fitbit bånd for å hold mæ motivert til å rør mæ meir :) Hvis det er non som har tips og erfaring på kordan å gå rasket ned uten at man bli syk da, så taes det i mot med glede :)
Som sagt så er det som funker for meg å bygge muskler. Pass på å få i deg nok proteiner, ellers vil treningen kunne slite på musklene.
 
Gått opp 1,3 kilo på to dagar?? Detta går ikkje! Åt litt sjokolade i går for Å få det ut av systemet, men har jo trent og alt! Greitt eg er gravid, men det var da som berre f**!


❤️Gutt Februar 2014❤️
 
Gått opp 1,3 kilo på to dagar?? Detta går ikkje! Åt litt sjokolade i går for Å få det ut av systemet, men har jo trent og alt! Greitt eg er gravid, men det var da som berre f**!


❤️Gutt Februar 2014❤️
Så kjedelig! Sånn har jeg hatt det under graviditetene også! 40 og 35 kg opp på 9 mnd. Legger på meg uansett om jeg spiser sunt eller ikke i de mnd. Skikkelig kipt. Håper du slipper å oppleve det samme. Kan jo være vann:) Drikk mye vann og gå noen turer, så kanskje det bedrer seg:)
 
Så kjedelig! Sånn har jeg hatt det under graviditetene også! 40 og 35 kg opp på 9 mnd. Legger på meg uansett om jeg spiser sunt eller ikke i de mnd. Skikkelig kipt. Håper du slipper å oppleve det samme. Kan jo være vann:) Drikk mye vann og gå noen turer, så kanskje det bedrer seg:)

Eg gjekk opp totalt 6 kilo med jr, og håpar jo på samme resultat denne gongen :p Må heldigvis drikka masse vatn og gå tur pga utfordringen i dag :p


❤️Gutt Februar 2014❤️
 
Eg gjekk opp totalt 6 kilo med jr, og håpar jo på samme resultat denne gongen :p Må heldigvis drikka masse vatn og gå tur pga utfordringen i dag :p


❤️Gutt Februar 2014❤️
:)

Her blir det fjelltur med ungen på ryggen;) Koseligste treninga!:)
 
Jeg kom plutselig på at jeg har en dvd med hun derre fra Biggest loser - Jillian, er det det? Hvertfall, fine og ikke så lange men intense treningsprogram hovuedsaklig styrke men også litt kardio. Tror jeg skal finne den fram - mener å huske at jeg merka fort framgang da jeg brukte den sist :)
Har også ett par av henne! Di er supre!
 
:)

Her blir det fjelltur med ungen på ryggen;) Koseligste treninga!:)
Her blei det tur med hunden sidan ungane er hos faren i helga. Godt å komme seg opp og ut, og jaggu blei det nesten to timar av det og. Om ikkje hard trening, så i alle fall nok til at eg blei andpusten og svett. Greit med ein sånn start!



Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
 
  • Liker
Reactions: EJ
1410702540822.jpg

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
 
Her blei det tur med hunden sidan ungane er hos faren i helga. Godt å komme seg opp og ut, og jaggu blei det nesten to timar av det og. Om ikkje hard trening, så i alle fall nok til at eg blei andpusten og svett. Greit med ein sånn start!



Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
Kjempebra! Her vart det 4 timer;) Blir grei poengsum i dag;)
 
 

Vedlegg

  • 1410706577437.jpg
    1410706577437.jpg
    87,5 KB · Visninger: 10
  • Liker
Reactions: EJ
Alså, æ ska på sykehuset for å vei mæ rett etter mensen, og flestan går jo litt opp under mens, e det non som har tips på å få ut allt vannet ganske rasket
 
Prøv å kutt ut karbohydrater. Det binder unødvendig vatn. Unngå salt. Drikk nok vatn :)
 
Damn! Ei skikkelig hardøkt i dag! Den bør bidra greit til fredag ;)
 
  • Liker
Reactions: EJ
Ikke den beste starten på utfordringen rent poengmessig, med barnedåp på søndag, babysvømming og besøk av moren min i går, og på besøk hos en venninne i dag, men i morgen blir det ut og gå! :D
 
  • Liker
Reactions: EJ
Er er så kvalm at trening ikkje er heilt greia mi... Håpar at kvalmen gir seg snart!
 
Var du lenge kvalm forrige gang, eller? Får håpe det gir seg snart, iallfall. :)

Var kvalm heile første trimester :( Og eg har vel gjort unna 1/3 av første trimester :p
 
Koss går det med utfordringa te oss på lag due?:) æ har vell trent hver dag, mn har komme te ett punkt der æ syns at d faktisk e artig, har itj hatt nå spes søtsug så ingen snop på meg, eneste utfordringa for mæ e vell nokk vann, føle at æ bli så kvalm og sulten av for my vann, så reinn æ my på do
 
Back
Topp