Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg kan ikke fatte og begripe at det bare er onsdag! Jeg har så lyst på noe godt! Jeg teller ned til helgen og planlegger hva godt jeg skal spise!
Ja, men har bare gått turer og løpt trapper. Pluss push ups, sit ups og knebøy. Klart man blir sterkere, men synes at det er for lite til at det skal gjøre så mye med vekta..... lite salt mat.Husk at bygging av muskler kan gjøre at du går opp i vekt. Har du spist salt mat? Det kan påvirke vekta.
Jeg sliter skikkelig med bollene i fryseren i dagJeg kan ikke fatte og begripe at det bare er onsdag! Jeg har så lyst på noe godt! Jeg teller ned til helgen og planlegger hva godt jeg skal spise!
Hva skal du spise? Eller kanskje du skal vente til helga med å fortelle detJeg sliter skikkelig med bollene i fryseren i dagHva skal du spise? Eller kanskje du skal vente til helga med å fortelle det
![]()
Ikke mensen og lite salthar tatt i bruk lifesum igjen for å se hva jeg spiser. Kanskje jeg ser noen endringer som jg ikke tenker over at jeg må gjøre.

Ikke sant!Sikkert lurt, så ødelegger jeg ikke for hele laget. Eventuelt frister meg selv for mye ^^
Trøst er det ikke da, men håper det snur for oss begge til fredagRare greier...
Om det er noen trøst så er du ikke alene. Vekta er ikke helt med her heller....
Trøst er det ikke da, men håper det snur for oss begge til fredag![]()
Det vil viDet får vi håpe! Vi vil jo være med litt til![]()
Har virkelig fått et spark bak og kommet meg ut på trilleturer hver dag! Og den dagen jeg ikke rakk trilletur så gikk jeg en tur etter at unga var lagt!
Det vil viHar virkelig fått et spark bak og kommet meg ut på trilleturer hver dag! Og den dagen jeg ikke rakk trilletur så gikk jeg en tur etter at unga var lagt!
![]()
Takk! Håper det, er bare litt utålmodigDet er knallbra! Du ser nok resultater snart også![]()
Ikke sant!
Hvordan går flyttingen?
Det vil viHar virkelig fått et spark bak og kommet meg ut på trilleturer hver dag! Og den dagen jeg ikke rakk trilletur så gikk jeg en tur etter at unga var lagt!
![]()
Lite tips fra hu som enda ikke er helt ferdig med å pakke ut, fem år etter at vi flytta innVel, vi er jo kommet inn, men det er maaaange bokser over alt, klær ligger i svartsekker og garasjen er full. Ting må forteres og kastes, en kommode må settes opp og et skap må kjøpes inn. Er så mye kaos at jeg ikke vet hvor jeg skal begynne![]()
begyn en plass og gjør deg så ferdig du kan der. Og kast enda litt tilLite tips fra hu som enda ikke er helt ferdig med å pakke ut, fem år etter at vi flytta innbegyn en plass og gjør deg så ferdig du kan der. Og kast enda litt til
Håper dere kommer dere i orden snart. For slitsomt å bo i kaos og pappesker.
Formen er ikke god! Jeg tar eldste til skolen, og den turen gjør meg svett! Jeg vet ikke om jeg har feber innimellom, men det føles litt sånn av og til. Lite energi Og ingen frokost, har dårlig matlyst.
Uffda
Håper det kommer seg utover dagen og at du ikke blir syk![]()