Skravletråd for lag Bellona

Formen er ikke god! Jeg tar eldste til skolen, og den turen gjør meg svett! Jeg vet ikke om jeg har feber innimellom, men det føles litt sånn av og til. Lite energi Og ingen frokost, har dårlig matlyst.
Masse god bedring!:Heartred

Ukens utfordring er over for min del. Veldig fornøyd med mosjon. Jeg går mye mer gjennom dagen etter at vi flyttet, og det merkes på fitbiten. Jeg har hatt en økning i kaloriforbrenning :)
Jeg har lyst til å få bonus på trening og, men jeg tviler på at jeg er frisk nok til det til neste uke. Vi får se :)

Ukens utfordring er over for min del. Veldig fornøyd med mosjon. Jeg går mye mer gjennom dagen etter at vi flyttet, og det merkes på fitbiten. Jeg har hatt en økning i kaloriforbrenning :)
Jeg har lyst til å få bonus på trening og, men jeg tviler på at jeg er frisk nok til det til neste uke. Vi får se :)
Er formen bedre?

Utfordringen ferdig her også. Mye forbedringspotensiale men noe må jeg ha å jobbe med :p

Nå håper jeg bare vekta er med i morgen, for jeg har ligget på vippen de siste dagene.

Hvordan har det gått med dere andre?

Utfordringen ferdig her også. Mye forbedringspotensiale men noe må jeg ha å jobbe med :p

Nå håper jeg bare vekta er med i morgen, for jeg har ligget på vippen de siste dagene.

Hvordan har det gått med dere andre?
Er mer fornøyd med utfordring denne uka enn med vekta :rolleyes: Har tatt en liten sniktitt og det er ikke mye å skryte av for å si det sånn :wtf:

Her har uka vært laber mtp aktivitet. Feberen og hosten kom snikende søndag kveld, elendig form mandag, tirsdag og onsdag. Litt bedre i dag, men fortsatt tett i brystet/hoste og hodepine. Har ikke vært helt håpløst på matfronten da, dårlig appetitt, så håper vekta peker bittelitt nedover hvertfall.
Kommer forhåpentligvis sterkere tilbake neste uke.

Her har uka vært laber mtp aktivitet. Feberen og hosten kom snikende søndag kveld, elendig form mandag, tirsdag og onsdag. Litt bedre i dag, men fortsatt tett i brystet/hoste og hodepine. Har ikke vært helt håpløst på matfronten da, dårlig appetitt, så håper vekta peker bittelitt nedover hvertfall.

Ææh, kjedelig med sykdom :(
Håper formen kommer for fullt inn mot helgen ❤️

Er mer fornøyd med utfordring denne uka enn med vekta :rolleyes: Har tatt en liten sniktitt og det er ikke mye å skryte av for å si det sånn :wtf:

Virker som vi er flere som har en tøff 2. uke ift vekt. Får jaggu håpe vi seiler under radaren ig beholder alle på laget!

Utfordringen har gått bra! Kunne sikkert fått bonus for trening også, men orka ikke:facepalm: og at det ikke ble noen bonus for snopfri uke er litt surt. vekta den orker jeg ikke tenke på en gang. Gruer meg til å skulle veie meg i morra:nailbiting:

Huff :( God bedring :)

Puh det ble minus denne gangen også men ikke mye. Får håpe det er nok :smiley-angelic001

Heldigvis ned, og mer enn jeg turte håpe på:woot: men langt fra det jeg håpet på....

Back
Topp