Masse god bedring!Formen er ikke god! Jeg tar eldste til skolen, og den turen gjør meg svett! Jeg vet ikke om jeg har feber innimellom, men det føles litt sånn av og til. Lite energi Og ingen frokost, har dårlig matlyst.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Masse god bedring!Formen er ikke god! Jeg tar eldste til skolen, og den turen gjør meg svett! Jeg vet ikke om jeg har feber innimellom, men det føles litt sånn av og til. Lite energi Og ingen frokost, har dårlig matlyst.

TakkMasse god bedring!![]()
Er formen bedre?Ukens utfordring er over for min del. Veldig fornøyd med mosjon. Jeg går mye mer gjennom dagen etter at vi flyttet, og det merkes på fitbiten. Jeg har hatt en økning i kaloriforbrenning
Jeg har lyst til å få bonus på trening og, men jeg tviler på at jeg er frisk nok til det til neste uke. Vi får se![]()
Er mer fornøyd med utfordring denne uka enn med vektaUtfordringen ferdig her også. Mye forbedringspotensiale men noe må jeg ha å jobbe med
Nå håper jeg bare vekta er med i morgen, for jeg har ligget på vippen de siste dagene.
Hvordan har det gått med dere andre?

Her har uka vært laber mtp aktivitet. Feberen og hosten kom snikende søndag kveld, elendig form mandag, tirsdag og onsdag. Litt bedre i dag, men fortsatt tett i brystet/hoste og hodepine. Har ikke vært helt håpløst på matfronten da, dårlig appetitt, så håper vekta peker bittelitt nedover hvertfall.
Kommer forhåpentligvis sterkere tilbake neste uke.
Er mer fornøyd med utfordring denne uka enn med vektaHar tatt en liten sniktitt og det er ikke mye å skryte av for å si det sånn
![]()
og at det ikke ble noen bonus for snopfri uke er litt surt. vekta den orker jeg ikke tenke på en gang. Gruer meg til å skulle veie meg i morra
Her har uka vært laber mtp aktivitet. Feberen og hosten kom snikende søndag kveld, elendig form mandag, tirsdag og onsdag. Litt bedre i dag, men fortsatt tett i brystet/hoste og hodepine. Har ikke vært helt håpløst på matfronten da, dårlig appetitt, så håper vekta peker bittelitt nedover hvertfall.
Kommer forhåpentligvis sterkere tilbake neste uke.
Lykke til i morgen dere![]()