Skravletråd for lag Bellona

Det blir bare mosjon på meg denne uken og, men vi får mer og mer ting på plass i huset så snart kan jeg trene aerobic på stua :D
Må bare bli frisk først :)
 
Og DER røk prosjekt snop for meg også :smiley-ashamed008
 
Godt jobba! :D:D

Puh! Må si jeg er fornøyd med dagen. 60 min mosjon, 30 min trening og ingen snop! Får se hvordan det går resten av uka :p
Wow! For en innsats! Det blir nok fine tall til fredag også da :)
 
Godt jobba! :D:D

Puh! Må si jeg er fornøyd med dagen. 60 min mosjon, 30 min trening og ingen snop! Får se hvordan det går resten av uka :p

Superbra :D
 
Ok. Jeg har spist opp all isen vi hadde, og resten av potetgullet, så nå er det tomt her. Viktig å spise opp s det ikke går ut på dato :p
I morgen satser jeg på snopefri dag!
 
Går for mosjon-bonus, snopefri bonus og 4 challenger hver dag denne uka [emoji85][emoji106] so far so good, jeg syns ukedagene er verst ift snoping, for kollegene mine er skikkelig glad i snop så det står alltid noe godt på pauserommet. Jeg later som det som står der er gammelt. [emoji23]
 
2 timers trilletur i dag :D
Bonus for mosjon i boks :)
 
En time trilletur i dag og 5 min trening, ble bare så jeg fikk gjort push ups, sit ups og knebøy:p skal klare snopfri i dag! Knebøy var forresten døden i dag etter den trappeløpinga i går...:eek:

Trenger egentlig noen gode tips til lunsj og kveldsmat... Noen som har noen gode tips?
 
Back
Topp