Skravletråd for lag Bellona

Jeg kan ikke fatte og begripe at det bare er onsdag! Jeg har så lyst på noe godt! Jeg teller ned til helgen og planlegger hva godt jeg skal spise!

Jeg kan ikke fatte og begripe at det bare er onsdag! Jeg har så lyst på noe godt! Jeg teller ned til helgen og planlegger hva godt jeg skal spise!

Hehe, det er du ikke alene om :p

Jeg har meldt meg inn på FreshFitness :D
Klar for Bodystep på mandag :D

Husk at bygging av muskler kan gjøre at du går opp i vekt. Har du spist salt mat? Det kan påvirke vekta.
Ja, men har bare gått turer og løpt trapper. Pluss push ups, sit ups og knebøy. Klart man blir sterkere, men synes at det er for lite til at det skal gjøre så mye med vekta..... lite salt mat.

Jeg sliter skikkelig med bollene i fryseren i dag:facepalm: Hva skal du spise? Eller kanskje du skal vente til helga med å fortelle det:p

Jeg sliter skikkelig med bollene i fryseren i dag:facepalm: Hva skal du spise? Eller kanskje du skal vente til helga med å fortelle det:p

Sikkert lurt, så ødelegger jeg ikke for hele laget. Eventuelt frister meg selv for mye ^^

Ikke mensen og lite salt:confused: har tatt i bruk lifesum igjen for å se hva jeg spiser. Kanskje jeg ser noen endringer som jg ikke tenker over at jeg må gjøre.

Rare greier...:bored:
Om det er noen trøst så er du ikke alene. Vekta er ikke helt med her heller....

Det vil vi:happy: Har virkelig fått et spark bak og kommet meg ut på trilleturer hver dag! Og den dagen jeg ikke rakk trilletur så gikk jeg en tur etter at unga var lagt!:wideyed:

Det er knallbra! Du ser nok resultater snart også :)

Ikke sant!
Hvordan går flyttingen?

Vel, vi er jo kommet inn, men det er maaaange bokser over alt, klær ligger i svartsekker og garasjen er full. Ting må forteres og kastes, en kommode må settes opp og et skap må kjøpes inn. Er så mye kaos at jeg ikke vet hvor jeg skal begynne :(

Vel, vi er jo kommet inn, men det er maaaange bokser over alt, klær ligger i svartsekker og garasjen er full. Ting må forteres og kastes, en kommode må settes opp og et skap må kjøpes inn. Er så mye kaos at jeg ikke vet hvor jeg skal begynne :(
Lite tips fra hu som enda ikke er helt ferdig med å pakke ut, fem år etter at vi flytta inn:wacky: begyn en plass og gjør deg så ferdig du kan der. Og kast enda litt til:rolleyes:
Håper dere kommer dere i orden snart. For slitsomt å bo i kaos og pappesker.

Lite tips fra hu som enda ikke er helt ferdig med å pakke ut, fem år etter at vi flytta inn:wacky: begyn en plass og gjør deg så ferdig du kan der. Og kast enda litt til:rolleyes:
Håper dere kommer dere i orden snart. For slitsomt å bo i kaos og pappesker.

Så absolutt. Mannen jobber natt for tiden, så jeg er alene med ansvaret for ungene også. Må prøvd å få tatt litt i dag da. Få tankene vekk fra søtsug ^^

Formen er ikke god! Jeg tar eldste til skolen, og den turen gjør meg svett! Jeg vet ikke om jeg har feber innimellom, men det føles litt sånn av og til. Lite energi Og ingen frokost, har dårlig matlyst.

Formen er ikke god! Jeg tar eldste til skolen, og den turen gjør meg svett! Jeg vet ikke om jeg har feber innimellom, men det føles litt sånn av og til. Lite energi Og ingen frokost, har dårlig matlyst.

Uffda :(
Håper det kommer seg utover dagen og at du ikke blir syk ❤️

Back
Topp