Skravletråd for lag Bellona

En time trilletur i dag og 5 min trening, ble bare så jeg fikk gjort push ups, sit ups og knebøy:p skal klare snopfri i dag! Knebøy var forresten døden i dag etter den trappeløpinga i går...:eek:

Trenger egentlig noen gode tips til lunsj og kveldsmat... Noen som har noen gode tips?

Hjemmelagde knekkebrød er godt både til lunsj og kvelds og metter godt. Jeg bruker ha Philadelphia på :hungry:

Sofadag på meg :(
Skrall og har krøpet under teppet på sofaen. Blir nok ikke mye sanking av poeng på meg i dag...

Masse god bedring:Heartpink
Lurt å ta det med ro på sofaen og bli frisk!
Takk ❤️
Nå skal jeg straks smøre meg et av de gode knekkebrødene. Skal i hvert fall klare fullkornspoenga i dag ;)

Uff ja, er så dårlig på å drikke rent vann jeg :smiley-ashamed008
Blir gjerne noe oppi, kullsyre eller bare noe annet.
Jeg er så dårlig på å huske og drikke jeg:facepalm: men elsker vann da, så da jeg først husker så drikker jeg en del! Så har alt bikket 1 1/2 l i dag! Har trilla tur og trent da, så lettere å huske på!

Jeg er så dårlig på å huske og drikke jeg:facepalm: men elsker vann da, så da jeg først husker så drikker jeg en del! Så har alt bikket 1 1/2 l i dag! Har trilla tur og trent da, så lettere å huske på!
Så flink du er!! :)
Masse poeng og helt sikkert bare positivt før fredagens innveiing også :)

Så flink du er!! :)
Masse poeng og helt sikkert bare positivt før fredagens innveiing også :)
Takk! I dag var det tungt å komme i gang og vondt i beina, men godt nå da jeg er ferdig!:D
Håper på det! For sliter litt med maten føler jeg.

Hvor mange måltider har dere om dagen?

Var på vekta i sta og har ikke gått ned noe som helst. :banghead: dette til tross for at jeg beveger meg myye mer enn hva jeg gjorde før krigen startet, spiser mindre og sunnere. :bag:

Var på vekta i sta og har ikke gått ned noe som helst. :banghead: dette til tross for at jeg beveger meg myye mer enn hva jeg gjorde før krigen startet, spiser mindre og sunnere. :bag:

Tja.. frokost, lunsj, middag og nien ganger kvelds om middagen var lett.

Men du har ikke tilfeldigvis mensen da? For da holder kroppen gjerne litt ekstra på vekt. Eller om du har spist litt ekstra salt?

Tja.. frokost, lunsj, middag og nien ganger kvelds om middagen var lett.

Men du har ikke tilfeldigvis mensen da? For da holder kroppen gjerne litt ekstra på vekt. Eller om du har spist litt ekstra salt?

Ikke mensen og lite salt:confused: har tatt i bruk lifesum igjen for å se hva jeg spiser. Kanskje jeg ser noen endringer som jg ikke tenker over at jeg må gjøre.

Husk at bygging av muskler kan gjøre at du går opp i vekt. Har du spist salt mat? Det kan påvirke vekta.

Back
Topp