Skravletråd for Fiolett :)

Noen som veit om det blir ny krig etter denne?
Leste på rødt lag at der var de leei slankekrigen:p er dere og det?

Kjekt å skravle med dere hvertfall:)
Det blir vel en ny runde før sommeren vil jeg tro. De fleste vil jo gjerne miste litt før ferien ;)

Denne krigen har kanskje vært litt i det lengste laget...
Jeg er ikke lei, jeg er bare lei av manglende resultat på vekta. Men jeg er mindre volummessig. Det merker jeg veldig godt på klærne mine!! :D
 
Ja det gikk greit på eksamen, heldigvis :) kan jo bare gå å stramme magen hele tiden for da er den jo forholdsvis flat, men det blir for slitsomt :p håper den en dag blir slik som den er når jeg strammer :) jeg har ikke behov for å ha sixpack, vil bare at den ikke skal stå omtrent like langt ut som puppene :p det skal være flatt fra trusekantene og opp til puppene ;) men med kroppen min tror jeg aldri det blir helt flatt da :p men hjelper mye bare den blir strammere ;)

Så lenge jeg står ser det veldig bra ut hos meeg, men enn må jo sette seg en gang, hehe.
 
håper det blir en ny runde med slankekrig,,,for jeg trenger det! og da får jeg jo og starte med nye tall=) Det kan jo bare ikke fortsette å gå mer opp nå:p

Har prøvd å lage litt liv på sunn livsstil/slanking...men det blir ikke det samme...ikke veldig mange som svarer der heller...dumt det har blitt slik...

det eneste som er dumt med ny krig er jo at vi ikke kan ha samme laget igjen...hehe...
lag fiolett har vært en helt fantastisk gjeng=)
Dere er flinke!
 
Sniker litt jeg..hehe
Og siden jeg er en av de som er lei.. så vil jeg bare forklare hvorfor :p
Dette er jo andre slankekrigen på rappen jeg er med på.. trenger en pause hehehe :p
 
Forstår det drømmeren;) hadde kanskje vært det selv og om jeg ikke hadde gått ut så tidlig:p
Det er jo mest for motivasjonen sin del at jeg kunne tenkt en runde til. Synes ting er mye lettere når man slanker seg sammen:)
 
Beklager at det ikke ble så god nedgang på meg.. Stått litt stille den uka her gitt.. Lykke til alle sammen :)
 
Du har vært flink uansett happygirl:)

jeg har gått ned 700gram denne uka. Endelig skjer det noe:)
 
Gått opp 700 gram siden igår :'(
Nedgang på 300gram hele uka. Jeg hadde forbredt meg på 1kg siden det såg så bra ut igår :/
 
så kjedelig da=/ ekstra kjipt når vekta var så fin igår...Men de gramma går du fort ned igjen skal du se:)
 
du også har jo vært flink uansett... så vær heller stolt av det du har fått til du=)
Kjempeimonert over deg!!:)
 
over 7kg ned er utrooolig bra!!!
Her har jeg gått opp 6kg siden krigen..hehe! men igang igjen nå HELDIGVIS!=)

Det er nok veeldig synlig du har gått ned...7kg er MYE! men du ser det ikke selv..
... har du tatt bilder underveis?
 
Ja tok bilder helt i starten, og skal ta bilder igjen når jeg er under 70 tenkte jeg :) håper å se forskjell på bildene da;) også var det jo et par i klassen som sa at det vistes at jeg hadde gått ned når jeg møtte de nå, men de vet at jeg har slanket meg og da blir det liksom ikke like gyldig som om noen andre hadde sagt det :p

Har også målt meg, og på det største på magen har jeg gått inn rundt 8 cm, men syns det er så vanskelig å vite at jeg måler på samme plass, like stramt osv... Synes uansett at magen virker like stor, den er bare mindre kompakt og letter å skjule :p håper å få en oppvåkning når jeg tar nye bilder :p
 
Happygirl og Panna: Gratulerer med semi! Vi må jobbe knallhardt denne uka så vi slår ut de fra det røde laget ;) jeg selv håper å klare minst 1kg ned denne uka. Litt på grunn av at jeg er opp 700gram siden igår, håper det er vann, og isåfall bør det jo ikke være så vanskelig å gå ned 1kg :)

Semifinalen kom på litt feil tidspunkt siden vi sansynligvis reiser til trondheim mandagsettermiddag og blir til torsdag, blir nok lite trening og dårlig kosthold da :( men får prøve å gå meg et par laange turer med vogna mens vi er der i det minste. Skal prøve å komme meg på trening imorgen tidlig når jeg er ferdig på nattevakt, prøve å få 3 km på mølla i det minste. Blir forhåpentligvis en økt på søndag også, og mandag hvis jeg får barnevakt :) må jo prøve å stå på denne uka :)
 
Ble ikke noe trening i morges, men har nettopp hatt en liten økt med hoppetau og bittelitt styrke nå :) ble ca 250 kalorier forbrent, og det er jo bedre enn ingenting :) håper å komme meg på trening imorgen da, men etter minimalt med søvn idag, og nattevakt nå igjen får vi se hvordan det blir :)
 
Back
Topp