Skravletråd for apriljentene

Har 10kg fra før storebror å ta fra og ;) så har litt overskudd, men greit de første går fint av av seg selv. Redd det er mye muskelsvinn inne i bildet og, men det får jeg ta når kroppen begynner å komme i form igjenn :)
Ja eg har og 10 extra fra storesøster 2014. Så hoppas verkligen eg får av mest møjligt

Da er vi på vei til legen. Hatt feber siden onsdag, med hele 39,3 både i går på dagen og i morrest. Ømme bryst, fryser voldsomt når feberen er høy og koker etter noen febernedsettende :/ håpte det ville gi seg av seg selv, men spørst om ikke det er å være litt hel optimistisk :p

Da er vi på vei til legen. Hatt feber siden onsdag, med hele 39,3 både i går på dagen og i morrest. Ømme bryst, fryser voldsomt når feberen er høy og koker etter noen febernedsettende :/ håpte det ville gi seg av seg selv, men spørst om ikke det er å være litt hel optimistisk :p

Uff da, god bedring!!

En annen ting er jo å slappe av og ikke stresse om babyen sutrer. I begynnelsen prøvde vi å blande oss og trøste, men innså fort at fotografen var vandt med å håndtere babyer og viste hvordan roe henne ned så etter en time slappet vi mer av også. Bare matet henne innimellom når hun ble for våken :)

Hvor lang tid brukte dere hos fotografen?

Snakk om å være trøtt! Jeg skvetter voldsomt når "pakken" jeg ligger å holder på plutselig begynner å bevege seg...
Hahaha, så bra! Enkelte netter er jeg så trøtt at jeg ikke husker om babyen er jente eller gutt. Har til og med våkna og trodd det var storesøster som baby jeg har i senga. :P

Snakk om å være trøtt! Jeg skvetter voldsomt når "pakken" jeg ligger å holder på plutselig begynner å bevege seg...
Jeg gikk på do inatt eller at vesla sovnet. Når jeg kom tilbake så ligger mannen og sover med en pute i armen. Når jeg legger meg ned skvetter han og sier "vær forsiktig da". Når jeg spør om hvorfor, ser han bare på puta og svarer "vet ikke". Tydlig at man får refleksene inne uansett hva man holder på :-P

Har 10kg fra før storebror å ta fra og ;) så har litt overskudd, men greit de første går fint av av seg selv. Redd det er mye muskelsvinn inne i bildet og, men det får jeg ta når kroppen begynner å komme i form igjenn :)
Her er det 20 kg til før barn vekta :-P

Sånn hadde jeg det sist gang, men lovte meg selv det ikke skulle være det den gangen her :p så godt nå etterpå når det ikke er mange igjen før man når første delmål ;)
Greide faktisk å nå før barn vekta etter nr to, men da jeg ble gravid igjen gikk jeg opp masse :-( mer enn med se to første. Men er ved godt mot, jeg har jo klart det før så vet jo hva som funker for meg :-)

Greide faktisk å nå før barn vekta etter nr to, men da jeg ble gravid igjen gikk jeg opp masse :-( mer enn med se to første. Men er ved godt mot, jeg har jo klart det før så vet jo hva som funker for meg :-)
En klarer alt bare en går inn for det, men klart det kan ta lengre tid og kreve mer jobb :p stå på! Er sikker på du klarer det :)

Lille er bare 5 dager gammel, men i natt måtte vi krype til korset og gi smokk. Hun har et så enormt sugebehov stakkars, og etter 1,5 time med amming, ringte sambo barselavd for å høre om de "godkjente" det. Hun var jo ikke sulten, så det kom jo bæsj og gulp kontinuerlig. Så etter den kom i munnen (falt ut støtt og stadig men roet henne nok ned) så fikk jeg den første natta med litt dyp søvn innimellom. Krysser bare fingrene for at hun ikke blir sugeforvirra, for vil virkelig få til amminga også.

Lille er bare 5 dager gammel, men i natt måtte vi krype til korset og gi smokk. Hun har et så enormt sugebehov stakkars, og etter 1,5 time med amming, ringte sambo barselavd for å høre om de "godkjente" det. Hun var jo ikke sulten, så det kom jo bæsj og gulp kontinuerlig. Så etter den kom i munnen (falt ut støtt og stadig men roet henne nok ned) så fikk jeg den første natta med litt dyp søvn innimellom. Krysser bare fingrene for at hun ikke blir sugeforvirra, for vil virkelig få til amminga også.
Det går nok bra skal du se :)

Det kommer til å gå kjempefint ;)

Her begynte vi med smokk rett etter vi kom hjem fra sykehuset :)

Frøken var 3 uker I går og veide henne nå og hun veier 4022g. Veide 3350 da hun ble født og 3170 da vi dro fra sykehuset :-)

Back
Topp