Skravletråd for apriljentene

Det var nok det ja :D rier, men ikke mer enn 2-3 cm. Jordmor røsket litt tak og ville vi skulle bli her pga avstanden. Og så ville hun at jeg skulle slappe av så får ei vanlig seng ;p

Spennende :) godt å få være på sykehuset da og slippe å reise fram og tilbake :) lykke til!! :)

Her startet dagen mer hektisk enn forventet. Våknet rundt 3 med vage magesmerter og først rundt 4 skjønner jeg at det var rier. Ringte føden og de sa at jeg skulle ta det med ro til riene var regelmessig med 3 min imellom. Ringte igjen ved 5 tiden etter å ha sittet i badekar og riene var med 4 min mellomrom, fikk fortsatt beskjed om å vente noen timer. Klokken 6 kom det plutselig 6-7 veldig sterke og vonde rier så vi bestemte oss for å dra på sykehuset for en sjekk og smertestillende. Klokken 7 var vi på sykehuset siden vi måtte stoppe annenhvert minutt pga sterke rier og klokke 07:58 var hun ute. Førstegangsfødende bruker vist ikke alltid lang tid :-O

gratulerer så mye! Nei, førstegangsfødende trenger ikke alltid å bruke så lang tid.. erfarte det samme selv :shy::) Håper formen er fin! :)

Helt syyykt. Det er Idag født 7!!! Barn på lille Molde sykehus! Det er så mange at de ikke har sengeplasser beregnet til alle engang! Ser på oversikten som henger framme at det vanligste er 1-2 maks pr dag, noen ganger flere, men og noen dager ingen i det hele tatt. Og så 7 stk på en dag da:p

Helt syyykt. Det er Idag født 7!!! Barn på lille Molde sykehus! Det er så mange at de ikke har sengeplasser beregnet til alle engang! Ser på oversikten som henger framme at det vanligste er 1-2 maks pr dag, noen ganger flere, men og noen dager ingen i det hele tatt. Og så 7 stk på en dag da:p

Er det ikke fullmåne? ;) gratulerer då mye med den lille :) deilig å være ferdig?! :)

Er det ikke fullmåne? ;) gratulerer då mye med den lille :) deilig å være ferdig?! :)
Er ikke det 22.? Altså i morgen? I følge de tidl fullmånene utgjør ikke den noe større tall is tatistikken her hvertfall :p
Det er helt vidunderlig å endelig ha henne ute, håper bare kroppen tar seg inn nå så jeg kan ta skikkelig vare på både henne og storebror :)
Holder hun seg like fin og rolig har hun nok arvet pappan <3 ligger og sover søtt i sykehussenga, det kan jeg ikke huske storebror gjorde :p
Og tusen takk :D

Er ikke det 22.? Altså i morgen? I følge de tidl fullmånene utgjør ikke den noe større tall is tatistikken her hvertfall :p
Det er helt vidunderlig å endelig ha henne ute, håper bare kroppen tar seg inn nå så jeg kan ta skikkelig vare på både henne og storebror :)
Holder hun seg like fin og rolig har hun nok arvet pappan <3 ligger og sover søtt i sykehussenga, det kan jeg ikke huske storebror gjorde :p

Ho, kan være det er i morgen... Aner ikke :p vet jo knapt forskjell på natt og dag, hvilken ukedag vi har og iallefall ikke kontroll på dato lenger :p

Så godt at hun er rolig da :) nå er det bare å slappe godt av og komme seg til hektene igjen og nyyyte :)

Gratulerer så masse :)

Lillemor er snart 2 døgn gammel, gleder oss til å dra hjem i dag. Slitsomt å være på "mor-barn vennlig" avdeling :p i hele går hadde hun det sugebehovet, og de vil jo helst ikke at man skal tilby verken smokk eller gi tillegg. Men i natt har hun fått litt så da har mor fått sove <3

Lillemor er snart 2 døgn gammel, gleder oss til å dra hjem i dag. Slitsomt å være på "mor-barn vennlig" avdeling :p i hele går hadde hun det sugebehovet, og de vil jo helst ikke at man skal tilby verken smokk eller gi tillegg. Men i natt har hun fått litt så da har mor fått sove <3

Opplevde det litt slitsomt jeg også og veldig klar for å reise hjem når den tid kom... Min hadde også et enormt sugebehov så jeg valgte å gi han smokk allerede på barsel... Ikke alle syntes det var greit, men vi kom igang med ammingen med en gang og han ville bare henge på brystet hele døgnet og jeg ble så sår... Ble mye bedre når han fikk suge på smokken innimellom ofte amming :)

Sikkert økedøgn :-)

Hvordan er dagen for dere andre "ventende"?

I går hadde jeg en litt tung dag, altså været var fint, hadde kaffebesøk og slappet godt av hele dagen, men hodet er så innstilt på denne fødselen.. Så igår ble det litt for mye tenking og venting. Andre som kjenner på det? Går og tror alt er et tegn på fødsel samtidig som jeg godt kunne tenkt meg å hvile og bare slappe av denne siste uka.

Idag skal jeg også bare nyte sola og slappe av. En liten tur til jm kl 13 for å sjekke bt - mistanke om svangerskapsforgiftning, så må dit annenhver dag og måle.

Ønsker alle der ute en fin dag!

Back
Topp