Så rolig det er på forumet om dagene
Enten er man vel opptatt med å føde eller så har man hendene fulle med de små tenker jeg her ble det brått lite tid til både forum og andre sysler
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha, kjenner følelsen, men så er jeg ganske nysgjerrig og. Har jo ikke termin før 27. Så har vel ikke mye å klage for enda da menBlir deppa av å fortsatt ikke ha født, så holder meg litt unna
Er vel noe i det, håper de som har født og som er litt for opptatt husker å sende fødestøvet videre fordiEnten er man vel opptatt med å føde eller så har man hendene fulle med de små tenker jeg her ble det brått lite tid til både forum og andre sysler
Haha, kjenner følelsen, men så er jeg ganske nysgjerrig og. Har jo ikke termin før 27. Så har vel ikke mye å klage for enda da men
Er vel noe i det, håper de som har født og som er litt for opptatt husker å sende fødestøvet videre fordi
Gratulerer! Husket å sende fødestøvet videre ? ;pMåtte inn å sjekke her nå kjente jeg. Spennende å se når de siste nurkene kommer:-D mi kom 3 dager over termin på fredag, nå nyyyyter jeg bare hvert minutt<3
Enig med degBlir deppa av å fortsatt ikke ha født, så holder meg litt unna
Takktakk! Yess, allerde ute å flyrGratulerer! Husket å sende fødestøvet videre ? ;p
Grabber tak i litt fødestøv og takker så massePuff puff masse fødestøv til alle som venter
Det er så gøy når du heier på ossPlutselig er dere i gang
Gratulerer!Her startet dagen mer hektisk enn forventet. Våknet rundt 3 med vage magesmerter og først rundt 4 skjønner jeg at det var rier. Ringte føden og de sa at jeg skulle ta det med ro til riene var regelmessig med 3 min imellom. Ringte igjen ved 5 tiden etter å ha sittet i badekar og riene var med 4 min mellomrom, fikk fortsatt beskjed om å vente noen timer. Klokken 6 kom det plutselig 6-7 veldig sterke og vonde rier så vi bestemte oss for å dra på sykehuset for en sjekk og smertestillende. Klokken 7 var vi på sykehuset siden vi måtte stoppe annenhvert minutt pga sterke rier og klokke 07:58 var hun ute. Førstegangsfødende bruker vist ikke alltid lang tid :-O
Åhei! Jammen godt dere dro når dere dro da ja! Gratulerer med babyHer startet dagen mer hektisk enn forventet. Våknet rundt 3 med vage magesmerter og først rundt 4 skjønner jeg at det var rier. Ringte føden og de sa at jeg skulle ta det med ro til riene var regelmessig med 3 min imellom. Ringte igjen ved 5 tiden etter å ha sittet i badekar og riene var med 4 min mellomrom, fikk fortsatt beskjed om å vente noen timer. Klokken 6 kom det plutselig 6-7 veldig sterke og vonde rier så vi bestemte oss for å dra på sykehuset for en sjekk og smertestillende. Klokken 7 var vi på sykehuset siden vi måtte stoppe annenhvert minutt pga sterke rier og klokke 07:58 var hun ute. Førstegangsfødende bruker vist ikke alltid lang tid :-O
Tidligere i dag hadde jeg mye nedpress og menssmerter i ryggen, ganske mye sterkere enn tidligere så fikk litt håpet. Men etter middag har det dabba av helt, så blir vel ikke noe i natt heller
Her startet dagen mer hektisk enn forventet. Våknet rundt 3 med vage magesmerter og først rundt 4 skjønner jeg at det var rier. Ringte føden og de sa at jeg skulle ta det med ro til riene var regelmessig med 3 min imellom. Ringte igjen ved 5 tiden etter å ha sittet i badekar og riene var med 4 min mellomrom, fikk fortsatt beskjed om å vente noen timer. Klokken 6 kom det plutselig 6-7 veldig sterke og vonde rier så vi bestemte oss for å dra på sykehuset for en sjekk og smertestillende. Klokken 7 var vi på sykehuset siden vi måtte stoppe annenhvert minutt pga sterke rier og klokke 07:58 var hun ute. Førstegangsfødende bruker vist ikke alltid lang tid :-O