Skravletråd februar!

Det er bra :)
Hvordan er det i huset,føler du deg hjemme? :)
Åh, jeg liker huset :) føler meg veldig hjemme og synes det er blitt koselig her :) går med masse planer om hvordan jeg vil gjøre det her inne :p fornye litt :p

Kake og muffins bakt, tid for trilletur. Og tunga beint i munnen så jeg ikke glemmer meg, fritt for melk og soya. Bakt med blå melange og rismelk.

Kake og muffins bakt, tid for trilletur. Og tunga beint i munnen så jeg ikke glemmer meg, fritt for melk og soya. Bakt med blå melange og rismelk.
All ære til deg, syns du er flink . :)

Lykke til med bursdag , håper bursdagsbarnet blir fornøyd
Det blir hun nok.

Broren, ikke helt det samme. Han blir sendt til mormor og morfar. Pga at han har såvidt feber. Ikke egentlig syk, men siden han ikke er helt i slaget, jeg hørte med min svigerinne om fetteren kanskje heller ville ha besøk enn å komme i selskap, men han skal slett ikke bli syk for førskole skal på hyttetur med overnatting til uka, og bursdagsjenta har vært hos naboen i går og fortalt at "storebror er syk" så rent praktisk av hensyn til "ryktet" drar han til mormor og morfar.

Da har vi gått tur i 1 time og 45 min og sovnet mini på den turen? Nei ikke i det hele tatt så straffen nå er en overtrøtt unge som HYLER når vi legger han i vognen og bare skal opp

Back
Topp