Stakkars Alfred er sykHihi, frista å sette det på her og![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Stakkars Alfred er sykHihi, frista å sette det på her og![]()
Kos dere ute på turDa er vi snart klar for å gå ut en liten tur. Håper mini sovner i vognen og sover en stund
![]()
Da er vi snart klar for å gå ut en liten tur. Håper mini sovner i vognen og sover en stund
![]()
Stakkars Alfred er syk
Ja var detAaw, stakars Alfreder det nå Emil skal ta han med til doktoren i snøstormen?
![]()
Hehe,er ikke så glad i deg jeg heller, men om jeg skal spise ferske reker så må jeg pelle kitt ekstraRensingen er ikke jeg noe glad i så det får min fikse selv![]()
Lykke tilSpent på denne dagen her...
Nå har endelig min datter sovnet etter at hun våknet for amming 5.30
Om tre minutter går alarmen min. Mannen sin for 12 minutter siden.
Vi skal stå opp.
Lage frokost, spise den, bake kake og muffins. Og selvsagt rydde kjøkkenet igjen etter den innsatsen...
Rydde stua og vaske badet, det tok ikke kjøkkenfeen i går.
Barneselskap 15-17
Der gikk alarmen.
Here we go
God turMå vel dusje og pakke ferdig. . Avreise om en time ca
Huff daNei, var bare de to gangene.. Men han er ganske varm og sutrete. Febermåleren sier ingen feber da..
Endte med at jeg måtte gå og legge meg sammen med han i vår seng
Sovna jo selv og..og fikk lempa han over i sprinkelsenga i 2-tia inatt![]()
Godt han er noe bedre daHan virker bedre idagfremdeles litt slakk og snuete, men.. Alikevel bedre
![]()
Vi skal i bursdag til niesen vårHva er planene for dagen?
Ingen tvil om at man bruker muskler som blir brukt lite ellers jaHadde glemt av hvor stiv og støl man kan bli etter å ha stått på slalomski en kveld. Kom meg såvidt ned trappa :O
Har du ikke pakket ferdig ?Må vel dusje og pakke ferdig. . Avreise om en time ca
Huff dahater når formen er sånn at ikke feberen bryter ut, fleste ut som man er dårlig i enigheter da
![]()
Haha ååh jeg misunner deg ikke det derHadde glemt av hvor stiv og støl man kan bli etter å ha stått på slalomski en kveld. Kom meg såvidt ned trappa :O