Nei da så.Ha ha du et nå søt da. Men nei det gidder jeg ikke![]()
Hvor skal du forresten?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei da så.Ha ha du et nå søt da. Men nei det gidder jeg ikke![]()
Innimellom dukker kjøkkenfeen opp. Det er det mannen sier når han har rydda kjøkkenet på nattan når han ikke får sove. Artig at den feen besøker dere også. :-DRaringer.
Legger meg helt uten tillatelse jeg. Har uansett sovet på sofaen de siste par timene. Lite skravling av slikt, men kjøkkenet var blitt svært så ryddig. Mannen har ikke sovet
Rensingen er ikke jeg noe glad i så det får min fikse selvMin spiser det ja, men ser helst at jeg rensker de for han![]()
Spent på denne dagen her...Innimellom dukker kjøkkenfeen opp. Det er det mannen sier når han har rydda kjøkkenet på nattan når han ikke får sove. Artig at den feen besøker dere også. :-D
Ha en strålende dag!
Ble omtrent det jaNei det blir litt vanskelig, blir det hele natta for han sin del eller?
Vi skal til kielNei da så.
Hvor skal du forresten?
Så fint at kjøkkenet ble ryddig daRaringer.
Legger meg helt uten tillatelse jeg. Har uansett sovet på sofaen de siste par timene. Lite skravling av slikt, men kjøkkenet var blitt svært så ryddig. Mannen har ikke sovet
Lykke til med bursdag , håper bursdagsbarnet blir fornøydSpent på denne dagen her...
Nå har endelig min datter sovnet etter at hun våknet for amming 5.30
Om tre minutter går alarmen min. Mannen sin for 12 minutter siden.
Vi skal stå opp.
Lage frokost, spise den, bake kake og muffins. Og selvsagt rydde kjøkkenet igjen etter den innsatsen...
Rydde stua og vaske badet, det tok ikke kjøkkenfeen i går.
Barneselskap 15-17
Der gikk alarmen.
Here we go
Håper dere får en fin dag! Vi skal i barnedåp til kusina mi sin sønn og ellers bare bli varta opp. (Hjemme på ferie)Spent på denne dagen her...
Nå har endelig min datter sovnet etter at hun våknet for amming 5.30
Om tre minutter går alarmen min. Mannen sin for 12 minutter siden.
Vi skal stå opp.
Lage frokost, spise den, bake kake og muffins. Og selvsagt rydde kjøkkenet igjen etter den innsatsen...
Rydde stua og vaske badet, det tok ikke kjøkkenfeen i går.
Barneselskap 15-17
Der gikk alarmen.
Here we go
Kos dere i barnedåpHåper dere får en fin dag! Vi skal i barnedåp til kusina mi sin sønn og ellers bare bli varta opp. (Hjemme på ferie)
Huff så kjedelig![]()
Har han kastet opp mer?
Uff. Håper formen kommer seg
Aldri gøy når barna er sykeJaa, ikke gøy når det er sånn![]()
God morgenGoood morgen![]()
Hva gjør han for å plage sin mor da?God morgen
Strålende sol
Kengubarnet kjeder seg for han plager sin mor![]()