Skravletråd februar!

En ekstravakt går vel fint:)
Ja greit å få de ekstravaktene jeg kan så kan telle med når jeg skal ut i ny permisjon:-). Jobber bare 62.79% nå siden vi ikke her barnehageplass til mini:-). Så blir 3je ekstravakt denne uken pluss 2 vakter som er i turnusen min fra før

Jo takk det vet jeg:P
Vi har bare Meny her...over 2 mil til neste butikk:rolleyes:
Så kjedelig :O
Betalte 1741 INK frakt for 5 middager, frukt, bær og grønt, rundstykker, smør, 2 pålegg, yoghurt, 2 extra sauser, 1 pose Toro brownie, 2 1,5 litere brus, dessert. Pudding, kake og is og ofc IFA :p
Det var billig! Får ikke det på meny for å si det sånn :p

Frilisten inneholder blåbær, appelsin, jordbær, epler +++ og en masse grønnsaker. Lider ingen nød

Masse fett i nøtter er det ikke da?

gått ned 3kg elns (Y)
Mye godt der ja.
Mener å huske at nøtter inneholder en del fett ja, men av den bra typen. En håndfull med nøtter er uansett veldig sunn snacks. Bortsett fra at jeg ikke klarer å stoppe før posen er tom da.
3 kilo er bra det. Syns du er veldig flink som ikke bare har begynt, men også gjennomfører det:)

Det er jo samme pris som på rema 1000 :) vi må gå 15 min med tunge poser så håper vi kan spare penger og tid på dette. Har ikke bil :p
Aaah :D
Vi har bil da! Men ofte så er vi ikke så flinke til å planlegge :p men bestiller man fra nettet kan man jo gå å titte i kjøleskapet. Så slipper man å stå i butikken å klø seg i huet :p jeg gjør det hele tiden fordi jeg har glemt handlelista :p

Ja greit å få de ekstravaktene jeg kan så kan telle med når jeg skal ut i ny permisjon:-). Jobber bare 62.79% nå siden vi ikke her barnehageplass til mini:-). Så blir 3je ekstravakt denne uken pluss 2 vakter som er i turnusen min fra før
Da er det jo kjekt:) alltid greit med ekstra penger!

Back
Topp