Sånn diett ed shakerOg det er ?????
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sånn diett ed shakerOg det er ?????
Gratulerer med plassJippi fått barnehageplass til mini fra august i barnehagen vi hadde på første plass![]()
Hurra for bhgplassJippi fått barnehageplass til mini fra august i barnehagen vi hadde på første plass![]()
Har ikke drukket det på lengeEr det. Litt for godt. Må drikke det mens jeg kan for skal prøve å holde det til helgene i neste måned![]()
Nei, funker dårlig med tvangTror ikke det blir noe nytt her heller. Mannen virker veldig ferdig. Og kan ikke tvinge han til en til bare fordi jeg vil ha 4.
Hvor bestiller du hen da?Så kjedelig :O
Betalte 1741 INK frakt for 5 middager, frukt, bær og grønt, rundstykker, smør, 2 pålegg, yoghurt, 2 extra sauser, 1 pose Toro brownie, 2 1,5 litere brus, dessert. Pudding, kake og is og ofc IFA![]()
Det var billig! Får ikke det på meny for å si det sånn![]()
Kjenner meg igjenAaah![]()
Vi har bil da! Men ofte så er vi ikke så flinke til å planleggemen bestiller man fra nettet kan man jo gå å titte i kjøleskapet. Så slipper man å stå i butikken å klø seg i huet
jeg gjør det hele tiden fordi jeg har glemt handlelista
![]()
Sofa er min planPlaner for dagen?
https://kolonial.noHvor bestiller du hen da?![]()
Aldri hørt om
Ei venninne skrev om det på bloggen så måtte inn å sjekke og etter litt var varene i handlekurven. Får de i morgenAldri hørt omden må jeg sjekke ut!
Hvorfor om du vil svare?Sofa er min plan
Er litt trist idag så orker ikke så mye..
Er koselig med jente. Men er like koselig med de 3 guttene jeg har. Får skaffe meg noen hokatter så jeg ikke er i mindretall lengre, hehe.Nei, funker dårlig med tvang
Her har mannen ei jente fra før, så han har jo 4 barn![]()
Hva skal dere ha?woop woop.. Skje i kveld jenter?
Jeg stå med middagen på ovnen
Å nå må jeg bare smøre meg med tålmodighet, å vente på bæresjalet mitt*HAT*
Ja, men nå var vi på 38,5 i temp igjen så da ble det litt mer pinex og kos. Snart sengetid.He he har fått nok hvile da
Så bra! Gratulerer med plassJippi fått barnehageplass til mini fra august i barnehagen vi hadde på første plass![]()
AbsoluttGøy med sånne konkurranser![]()
Jeg digga capsen hennesGod dag søta
Jeg og lille J har vært på shopping! Hun har fått seg caps![]()