Joda, søtaHar du ikke bil?
Så handler som regel til eller fra jobb
Men er jeg hjemme gidder jeg ikke kjøre 2 mil til butikken når Meny ligger 1 km unna
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Joda, søtaHar du ikke bil?
Ikke santHørtes innmari behagelig ut![]()
Takk for det søte duGod helg til deg også
Ikke verst. Tror vi blir nødt å skaffe lekekjøkken ja. Høres morro utHer får vi servert både det ene og det andre fra lekekjøkkenet. Lager til og med cappuccino der![]()
Jepp, dagsformen er også viktigJa eller hvordan dagen er
Ja greit å få de ekstravaktene jeg kan så kan telle med når jeg skal ut i ny permisjonEn ekstravakt går vel fint![]()
Er det. Litt for godt. Må drikke det mens jeg kan for skal prøve å holde det til helgene i neste månedÅåå kakao er godt
Bare 9 dager. Siste dag er søndagHvor lenge er det du skal gå på c9 da? Kan tenke meg du blir litt lei gulerøtter da.
Tror ikke det blir noe nytt her heller. Mannen virker veldig ferdig. Og kan ikke tvinge han til en til bare fordi jeg vil ha 4.Samme som her da...3 gutter
Men blir ikke noe nytt forsøk for å si det sånn![]()
Og det er ?????Forever c9 på gang![]()
Så kjedelig :OJo takk det vet jeg
Vi har bare Meny her...over 2 mil til neste butikk![]()
Mye godt der ja.Frilisten inneholder blåbær, appelsin, jordbær, epler +++ og en masse grønnsaker. Lider ingen nød
Masse fett i nøtter er det ikke da?
gått ned 3kg elns (Y)
GratulererJippi fått barnehageplass til mini fra august i barnehagen vi hadde på første plass![]()
AaahDet er jo samme pris som på rema 1000vi må gå 15 min med tunge poser så håper vi kan spare penger og tid på dette. Har ikke bil
![]()
9 dager er jo overkommelig. Tror jeg skulle klart det. Men tror ikke jeg hadde orket å lage flere middager om dagen, fordi mannen hadde nok ikke godtatt det.Bare 9 dager. Siste dag er søndag
Takk ja fornøyd med detGratulererdet blir bra! Herregud jenta mi starter på storebarna i august
Det trenger ikke duForever c9 på gang![]()
Planer for dagen?Takk for det søte du![]()
Da er det jo kjektJa greit å få de ekstravaktene jeg kan så kan telle med når jeg skal ut i ny permisjon. Jobber bare 62.79% nå siden vi ikke her barnehageplass til mini
. Så blir 3je ekstravakt denne uken pluss 2 vakter som er i turnusen min fra før