Er den ene så sprek?Takk.slår ikke ene søstra mi, men den andre tror jeg at jeg klarer å slå
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er den ene så sprek?Takk.slår ikke ene søstra mi, men den andre tror jeg at jeg klarer å slå
![]()
Her får vi servert både det ene og det andre fra lekekjøkkenet. Lager til og med cappuccino derOg jeg får kanskje lov til å lage middag i fred. Lekekjøkken frister veldig nå.
Jepp. Kun gutter. Håper på å få mannen med på å prøve på en jente om noen år da.Spesielt da![]()
Har du bare gutter?
Har du ikke bil?Jo takk det vet jeg
Vi har bare Meny her...over 2 mil til neste butikk![]()
Jeg laget middag og en kopp kakao til meg og sambo. Får være nok for nå. Tenker jeg tar klærne når ungene har lagt seg. Da får jeg jobbe i fred, heheBle det noe husarbeid gjort da?![]()
God helg til deg ogsåBare hyggelig![]()
woop woop.. Skje i kveld jenter?
Jeg stå med middagen på ovnen
Å nå må jeg bare smøre meg med tålmodighet, å vente på bæresjalet mitt*HAT*
Hva står på menyen hos dere?woop woop.. Skje i kveld jenter?
Hva står på menyen hos dere?woop woop.. Skje i kveld jenter?
Ja eller hvordan dagen erNei det kommer vel ann på lengden på vakten![]()
Jada gjorde jo detGikk jobb greit da?![]()
Ååå kakao er godtJeg laget middag og en kopp kakao til meg og sambo. Får være nok for nå. Tenker jeg tar klærne når ungene har lagt seg. Da får jeg jobbe i fred, hehe
He he har fått nok hvile daHun har danse-fest med 16 åringen nå, etter å ha sittet i fanget mitt hele dagen må jeg kalle det en befrielse. (Selv om det er godt Også da)
Hvor lenge er det du skal gå på c9 da? Kan tenke meg du blir litt lei gulerøtter da.Kun frukt og grønt som er på ja liste. Min om dagen :/
God kveldwoop woop.. Skje i kveld jenter?
Hørtes innmari behagelig utLigger som et dass på sofaen![]()
Gitt meg selv lov å ta en frikveld fra husmor livet![]()
Forever c9 på gangEr du blitt allergisk?
Samme som her da...3 gutterJepp. Kun gutter. Håper på å få mannen med på å prøve på en jente om noen år da.
Frilisten inneholder blåbær, appelsin, jordbær, epler +++ og en masse grønnsaker. Lider ingen nødHvor lenge er det du skal gå på c9 da? Kan tenke meg du blir litt lei gulerøtter da.