Hadde glatt byttet du. Savner Trondheim hjem. Litt for bygd for min del her, hehe. Men ungene trives så.Er som regel mer snø der enn her i Vestfoldgutta mine hadde nok elsket å bo på din kant av landet
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hadde glatt byttet du. Savner Trondheim hjem. Litt for bygd for min del her, hehe. Men ungene trives så.Er som regel mer snø der enn her i Vestfoldgutta mine hadde nok elsket å bo på din kant av landet
![]()
TakkDa krysser jeg alt jeg har![]()
Gøy med sånne konkurranserDa stikker jeg ut på trimturchallenge på fitbit med søstrene mine, så må slå de
![]()
Var og kjøpe mer nå,så da er vi klar for helgen. håper hun er bedre til i morgen da. Niesen vår har bursdag på søndag og hun har gledet seg sånn til å feire henne.Godt paracet hjelper.
Fordi du er en evig optimistOg hvorfor det tror du?![]()
JaaHurra for fredag![]()
God dag søtaGod dag
Og hurra for helg!!![]()
Stor gutt daHan er 11 mnd. Blir 1 år om 15 dager.
Bor du der mannen er fra da eller?Hadde glatt byttet du. Savner Trondheim hjem. Litt for bygd for min del her, hehe. Men ungene trives så.
Haha, det stemmer nok det ogsåFordi du er en evig optimist![]()
Jepp. Desverre så har jeg ingen anelse om hva jeg skal kjøpe han. Tom for ideer.Stor gutt dasnart bursdag!
Samboeren er oppvokst 2 timer herfra. Men vi flytta hit fordi han fikk seg jobb her etter å ha vært arbeidsledig lenge. Synd vi måtte flytte fra byen, men sånn som jobbmarkedet er nå må man bare ta det man får.Bor du der mannen er fra da eller?![]()
Hehe. Her gikk vi visst og la oss igjen.. Sov 3 timer til jodet var litt lengre enn planlagt
![]()
Oii så gøyDa har jeg ukeshandlet over nettet. Blir spennende å se om mat budsjettet går ned. Mannen handler jo etter jobb og jeg drar og med masse ting i butikken![]()
Så kultGod dag søta
Jeg og lille J har vært på shopping! Hun har fått seg caps![]()
Trehjulsykkel, lekekjøkken, togbaneJepp. Desverre så har jeg ingen anelse om hva jeg skal kjøpe han. Tom for ideer.
Kjipt, men bra han fant jobbSamboeren er oppvokst 2 timer herfra. Men vi flytta hit fordi han fikk seg jobb her etter å ha vært arbeidsledig lenge. Synd vi måtte flytte fra byen, men sånn som jobbmarkedet er nå må man bare ta det man får.