Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Joda, jeg har troen på degIkke gled deg for mye.
Jeg har nesten ikke strikke noe som helst før så ikke sikkert jeg klarer å ferdigstille den...
Pause er gullHurra for pause!
Det sier du alltidJoda, jeg har troen på deg![]()
Ja, det hjelper litt iallefallJamen så du skrev paracet hjelper. Så det er jo veldig bra
Håper hun blir raskt frisk ❤
Ååå,så fantastisk ♡Jaa. 3 dagen på rad dette skjer. Vanligvis har hun aldri.roa til det. Jeg elsker det ❤
Hold utFår gå å jobbe noen timertil jeg
Håper på detStakkars lille
Håper hun kommer seg fort!
Ååh...så herlig!Frøkna sover i armene mine. Så deilig♡♡
Jepp. I alle fall når brødrene er hjemme og tven er jo mye mer interessant en puppen til mamma.Hehe, blir han lett distrahert?![]()
Oi, har dere såå mye snø?!Så koselig. Her sitter jeg i sofaen og ser på snøen som kommer. Eneste jeg tenker er at jeg skulle vært i postkassen, men da må jeg måke veg til den. Og det er is under all snøen i oppkjørselen vår. Ser ut som det blir en teppe og kakao dag ja![]()
Vann eller cola om hun liker detJahun kastet opp det hun drakk i stad, men prøver på vann. Alt annet gjærer i magen virker det som
Det kan det hende jeg gjørBare å si ifra![]()
Ganske så perfekt ja. Men begynner å gå tom for kakao og har en kleshaug som må brettes.Synes det hørtes ut som en perfekt dag jeg![]()
Heldigvis ikke så mye enda. Men er nok til at du får det i skoen når du går. Jeg bor i nord-trøndelag nå, rett uten for rørvik.Oi, har dere såå mye snø?!hvor bor du??
Teppe og kakao hørtes perfekt ut![]()
Åh kakaooooooo. Dummec9Heldigvis ikke så mye enda. Men er nok til at du får det i skoen når du går. Jeg bor i nord-trøndelag nå, rett uten for rørvik.
Teppe og kakao er ganske bra ja. Digg å høre brøytebilen også.
Cola liker hun og har tilfeldigvis litt igjen. Vi må bli flinkere til å ha ting liggendeVann eller cola om hun liker det![]()
Du får ta en liten pause som ingen andre enn deg vet om. Her må jeg begynne på igjen med 30 day shred. Har ikke blitt tid til det de siste dagene siden jeg har hatt syk unge hjemme og diverse husarbeid hengende over meg.Åh kakaooooooo. Dummec9![]()