Skravletråd februar!

Ja:( men så du skrev paracet hjelper. Så det er jo veldig bra:) Håper hun blir raskt frisk ❤
Ja, det hjelper litt iallefall :) prøvde å halvere dosen nå, sånn at hun kunne få det oftere men det ser ikke ut til å gi samme effekten :(

Så koselig. Her sitter jeg i sofaen og ser på snøen som kommer. Eneste jeg tenker er at jeg skulle vært i postkassen, men da må jeg måke veg til den. Og det er is under all snøen i oppkjørselen vår. Ser ut som det blir en teppe og kakao dag ja:D
Oi, har dere såå mye snø?!:eek: hvor bor du??
Teppe og kakao hørtes perfekt ut:P

Oi, har dere såå mye snø?!:eek: hvor bor du??
Teppe og kakao hørtes perfekt ut:P
Heldigvis ikke så mye enda. Men er nok til at du får det i skoen når du går. Jeg bor i nord-trøndelag nå, rett uten for rørvik.
Teppe og kakao er ganske bra ja. Digg å høre brøytebilen også.

Da stikker jeg ut på trimtur :) challenge på fitbit med søstrene mine, så må slå de ;)

Åh kakaooooooo. Dummec9 :p
Du får ta en liten pause som ingen andre enn deg vet om. Her må jeg begynne på igjen med 30 day shred. Har ikke blitt tid til det de siste dagene siden jeg har hatt syk unge hjemme og diverse husarbeid hengende over meg.:( Men tenkte at 1.mars er det på igjen uansett om jeg vil eller ikke. Og da blir det snop - kontroll også.

Back
Topp