Åå ♡ det er en herlig følelse. Mi har god til til å kose mamma idag hun også ♡Frøkna sover i armene mine. Så deilig♡♡
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åå ♡ det er en herlig følelse. Mi har god til til å kose mamma idag hun også ♡Frøkna sover i armene mine. Så deilig♡♡
Ja det hadde dere fortjentHåper det varer en stund nå![]()
Bra hun drikkerTusen takkhun drikker hvertfall og tenkte å se om henne ville ha havregrøt som jeg lager til meg. Sånn ferdig pose hvor man kun tilsetter vann
![]()
Sånt er kjipt når man er klar for vårNår jeg sto opp med minsten i dag så jeg at det hadde snødd ute i natt. Helt greit at det snør. Men kan det fortsette å snø også da? Er lei av snø, regn, snø, regn, sludd, hagl, snø og mer regn. Kjenner jeg er klar for vår nå jeg.
Så koselig. Her sitter jeg i sofaen og ser på snøen som kommer. Eneste jeg tenker er at jeg skulle vært i postkassen, men da må jeg måke veg til den. Og det er is under all snøen i oppkjørselen vår. Ser ut som det blir en teppe og kakao dag jaSånt er kjipt når man er klar for vår
Her har vi heldigvis ikke sett snø siden tidlig januar...og hestehoven har kommet!![]()
JaTakk ♡
Ja, hun er ganske utslåttjeg er jo ikke vant til å se henne sånn så det er jo helt rart..
Tusen takkHuff da
god bedring til di også![]()
Hehe, blir han lett distrahert?Åååååhhh. Så irriterende det er når ungen spiser akkurat nok til å sette i gang utdrivningsrefleksen og ikke har tid til å drikke mer. Får synge med på introen til Sofia den første da.
Haha, kos deg med deHaha, jaaaa.. Er blitt helt avhengigæsj..
Jaa. 3 dagen på rad dette skjer. Vanligvis har hun aldri.roa til det. Jeg elsker det ❤Åå ♡ det er en herlig følelse. Mi har god til til å kose mamma idag hun også ♡
Håper ikke dere voksne blir smittetOmgangsyken i hus![]()
Synes det hørtes ut som en perfekt dag jegSå koselig. Her sitter jeg i sofaen og ser på snøen som kommer. Eneste jeg tenker er at jeg skulle vært i postkassen, men da må jeg måke veg til den. Og det er is under all snøen i oppkjørselen vår. Ser ut som det blir en teppe og kakao dag ja![]()
JaBra hun drikkerdet er det viktigste!
Kult, da vet jeg detJaa, det kan jeg nok. Spørs hva det er![]()
Ja det er alltid herligSå deiligalltid digg å få sove litt ut
![]()
Bare å si ifraKult, da vet jeg det![]()
Det var jo ikke myeKlart 6 ja til 7
Stakkars lilleTuppa har nesten 40 i feber![]()
Håper at ting ordner seg. God bedring i hjemmetIkke ringt enda. Vært opptatt med å tørke spy og sovet. Men ringer før poliklinikken stengerhar og mailet privat jordmor. Ikke fått svar der heller
TakkHåper ikke dere voksne blir smittet![]()