Skravletråd februar!

Når jeg sto opp med minsten i dag så jeg at det hadde snødd ute i natt. Helt greit at det snør. Men kan det fortsette å snø også da? Er lei av snø, regn, snø, regn, sludd, hagl, snø og mer regn. Kjenner jeg er klar for vår nå jeg.
Sånt er kjipt når man er klar for vår:(
Her har vi heldigvis ikke sett snø siden tidlig januar...og hestehoven har kommet!:D

Sånt er kjipt når man er klar for vår:(
Her har vi heldigvis ikke sett snø siden tidlig januar...og hestehoven har kommet!:D
Så koselig. Her sitter jeg i sofaen og ser på snøen som kommer. Eneste jeg tenker er at jeg skulle vært i postkassen, men da må jeg måke veg til den. Og det er is under all snøen i oppkjørselen vår. Ser ut som det blir en teppe og kakao dag ja:D

Takk ♡
Ja, hun er ganske utslått :( jeg er jo ikke vant til å se henne sånn så det er jo helt rart..
Ja:( men så du skrev paracet hjelper. Så det er jo veldig bra:) Håper hun blir raskt frisk ❤

Åååååhhh. Så irriterende det er når ungen spiser akkurat nok til å sette i gang utdrivningsrefleksen og ikke har tid til å drikke mer. Får synge med på introen til Sofia den første da.
Hehe, blir han lett distrahert?:P

Åå ♡ det er en herlig følelse. Mi har god til til å kose mamma idag hun også ♡
Jaa. 3 dagen på rad dette skjer. Vanligvis har hun aldri.roa til det. Jeg elsker det ❤

Så koselig. Her sitter jeg i sofaen og ser på snøen som kommer. Eneste jeg tenker er at jeg skulle vært i postkassen, men da må jeg måke veg til den. Og det er is under all snøen i oppkjørselen vår. Ser ut som det blir en teppe og kakao dag ja:D
Synes det hørtes ut som en perfekt dag jeg;)

Ikke ringt enda. Vært opptatt med å tørke spy og sovet. Men ringer før poliklinikken stenger :) har og mailet privat jordmor. Ikke fått svar der heller
Håper at ting ordner seg. God bedring i hjemmet

Back
Topp