Skravletråd februar!

Du får ta en liten pause som ingen andre enn deg vet om. Her må jeg begynne på igjen med 30 day shred. Har ikke blitt tid til det de siste dagene siden jeg har hatt syk unge hjemme og diverse husarbeid hengende over meg.:( Men tenkte at 1.mars er det på igjen uansett om jeg vil eller ikke. Og da blir det snop - kontroll også.
Er nok litt for sta for juks :p
Må spare til kakespising i neste uke :p haha

Uff burde teste den der 30daysshred jeg og. Trener for lite!!

Er nok litt for sta for juks :p
Må spare til kakespising i neste uke :p haha

Uff burde teste den der 30daysshred jeg og. Trener for lite!!
Tror jeg hadde bodd i en kake om jeg kunne. Med lakrisbord og lakrisstoler. *drømme*
Merket jeg fikk litt mer energi når jeg holdt på. Vet ikke om det hjalp så mye på oppstramming da sånn som jeg spiser, hehe.

Tror jeg hadde bodd i en kake om jeg kunne. Med lakrisbord og lakrisstoler. *drømme*
Merket jeg fikk litt mer energi når jeg holdt på. Vet ikke om det hjalp så mye på oppstramming da sånn som jeg spiser, hehe.
Bytte ut med kalorifattig mat, ikke mengde. Gå rundt å knask gulrrøtter

Mannen må jobbe til 18:00.. Skulle slutte klokken 13:00. Håper jeg slipper unna oppkast. Kvalm :p

Hun prøvde suppe og det gikk ikke så bra :/ var litt fløte i den

Heldigvis ikke så mye enda. Men er nok til at du får det i skoen når du går. Jeg bor i nord-trøndelag nå, rett uten for rørvik.
Teppe og kakao er ganske bra ja. Digg å høre brøytebilen også.
Er som regel mer snø der enn her i Vestfold:) gutta mine hadde nok elsket å bo på din kant av landet:P

Back
Topp