Ååh. My overmadrass ja? Vi vurderer ny. Men de er jo syyykt dyreHaha faktisk så hadde mannen sett på ny madrass idag i pausen![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ååh. My overmadrass ja? Vi vurderer ny. Men de er jo syyykt dyreHaha faktisk så hadde mannen sett på ny madrass idag i pausen![]()
Ja hun sover gjerne først en 30 min, så en på 1,5 timeog er vi heldige så er det en til en på 30 min igjen
![]()
Kveldene går veldig greit. Mye kaving i senga. Så sliter hun seg ofte helt ut bare på detselv om hun gnir seg i øynene
![]()
Vi står som regel opp 7 vi også. Men idag våkna hun 6![]()
Album er så koseligjeg skrev ferdig bok med N, men skal overføre i album
![]()
Var så dårlig med henne. Theo sitt har jeg begynt på nå![]()
Ja spesielt da
Blir spennende å se eventuelle krav![]()
Ååh....livreddere!!![]()
Ååh heldig!var sånn her når hun var 3 mnd. Etter det var hun utålmodig
![]()
Hvilken farge ble det?Det er nesten livs viktighaha!
Uff, god bedring til deg også <3
Hoho! Takk for tipsfår løpe ut å kjøpe ingefær jeg nå
må handle litt. Kjøleskapet mitt er rimelig tomt nå
flashback til student tiden da jeg bare hadde en sitron og en halveis muggen ost i kjøleskapet
![]()
God morgen damer! Nå har vi begynt å telle timer til mamma/mormor kommer! Når vi våkner i morra tidlig er ho her. Lykke <3 håper dere får en fin dag!
Jada Jada ♡passer på, men vil bli ferdig. Nå har snekkerne helg, så da blir det litt roligere her for da trenger jeg ikke stresse sånn, pakking kan skje i mitt tempoDuu! Nå må du passe på deg og lille ♡♡
Håper gubben din er heldigere enn minHahah! Bummer... Blir spennende å se hvordan det blir her![]()
Jobb idagGod morgen søta
Hva bringer dagen?![]()
Vi skal være med ho hjem igjenSå utrolig koselig!! Skal hun bli hos dere i helgen?![]()
Tenk at man kan bli så lykkelig over en dusj liksomDa sover lille F... Da kan jeg dusjewoho!
HahaNå sov lille J i 30 min.
Burde brukt tiden litt fornuftig å hvilt men neida! Jeg LAKKER NEGLENE!!!
Snakk om god prioritering![]()
Så koselig med besøkGod morgen damer! Nå har vi begynt å telle timer til mamma/mormor kommer! Når vi våkner i morra tidlig er ho her. Lykke <3 håper dere får en fin dag!
Vi skal være med ho hjem igjenblir halvannen uke sørpå. Ho ville ikke at jeg skulle reise alene med baby så ho tar toget opp for å hente oss. Mamman min altså <3
Så koselig å få besøkGod morgen damer! Nå har vi begynt å telle timer til mamma/mormor kommer! Når vi våkner i morra tidlig er ho her. Lykke <3 håper dere får en fin dag!
Det vil jeg tro jaBle 8 minutter i stillhet mens hun leka. Var deilig![]()
Jeg elsker lillaJahadde garnet fra før, så tenkte det ble fint med lilla
![]()