Skravletråd februar!

Sov faktisk ganske så greit ila natten. Våknet så vidt litt idet jeg kom hjem fra jobb igår kveld men sovnet når han fikk litt mammakos. Egentlig så trenger han gjerne rundt 2 timer søvn på dagen ihvertfall men sjelden han sover mer enn 1.5 time. Går vi tur med han og han sovner sa så våkner han raskere hvis vi er hjemme før han egentlig burde våkne. Vil vi at han skal sove en stund må vi da gå med han til vi synes det er greit han våkner. Sovner han hjemme sovner han gjerne 1.5 time uten særlig oppvåkninger. Selv om han kan sove urolig da også
god at han sov litt i natt da.. for håper dagen i dag blir bedre. :)

Den følelsen når hørselen, synet og følelsen av at ting blacker er ikke god :/ tørr ikke rikke meg en meter enda ...

Ja, er ikke lett å kombinere småbarn og sykdom :o
Bare 30min? Har hun mange sånne da?
Her varierer det veeeldig med duppene på dagtid..
Men han har heldigvis hatt tre bra kvelder på rad nå, uten tull! Så har vi begynt å stå opp kl7 :p
Ja hun sover gjerne først en 30 min, så en på 1,5 time :) og er vi heldige så er det en til en på 30 min igjen :)

Kveldene går veldig greit. Mye kaving i senga. Så sliter hun seg ofte helt ut bare på det :p selv om hun gnir seg i øynene :p

Vi står som regel opp 7 vi også. Men idag våkna hun 6 :o

Skal lese meg opp i samtalen :)

Men tror dere mannen kan ta seg fri fra jobb noen timer når jeg skal til gyn og sykehuset? Har de og pasient reiser? jeg ble så dårlig at jeg holdt på å besvime og kastet nesten opp hjemme ... Tørr ikke dra alene jeg :(

Ugg våkna opp med sår hals :( kjenner feberen snike seg innpå. Haha så du snapen? Vi var oppe 6:30 :o sheeet ass! Det er tidlig når man er i dårlig form :p
Så den nettopp :p når man er i dårlig form er ikke senga noe man vil forlate :p

Uff, det var ikke så lenge nei :o
Her kan han ligge leeeenge... Hender jo at han blir lei altså, men ofte så tar jeg han utav fordi jeg føler han har ligget for lenge alene, haha :p
Ååh heldig!:p var sånn her når hun var 3 mnd. Etter det var hun utålmodig :p

Så den nettopp :p når man er i dårlig form er ikke senga noe man vil forlate :p
Haha elsker den senga :p eneste som irriterer meg er at overmadrassen sklir :p
Å ja, jeg har faktisk våknet midt på natta for å rette på den :p
Perfeksjonist syndromet kicker inn til alle døgnets tider :o

Back
Topp