Skravletråd februar!

Tviler søte du:p
Jeg vet hvor mye lekkert dere har;)
hahaha.. det som verre er, Hope har vel tenkt å søke på stillingen i Larvik tror jeg :P

tror det :P bare så synd det er helg nå. Da må jeg liksom vente til mandag eller tirsdag før det kommer i hus :(
Ååh. Men om hun sendte igår eller idag, så kan det jo kanskje gå om posten er rask?:) skal det sendes tvers over landet?

Frøkna har lekt alene på matta si i 5 minutter nå. Det kjennes faktisk herlig ut. Vanligvis er det uling og sutring om hun må gjøre noe på egen hånd.

huff... hvordan ble natta da?
Vet i hvertfall at hvis KNøtte ikke får nok søvn på dagen blir han rimelig urolig på natta.
Sov faktisk ganske så greit ila natten. Våknet så vidt litt idet jeg kom hjem fra jobb igår kveld men sovnet når han fikk litt mammakos. Egentlig så trenger han gjerne rundt 2 timer søvn på dagen ihvertfall men sjelden han sover mer enn 1.5 time. Går vi tur med han og han sovner sa så våkner han raskere hvis vi er hjemme før han egentlig burde våkne. Vil vi at han skal sove en stund må vi da gå med han til vi synes det er greit han våkner. Sovner han hjemme sovner han gjerne 1.5 time uten særlig oppvåkninger. Selv om han kan sove urolig da også

God morgen

Snart kjøre kengubarnet på skolen så skal jeg på jobb.
Kengubarnet skal i badebursdag rett etter skolen i dag , han hentes der kl 16 tror jeg det var så er det hjem å gjøre lekser før fotballtrening
God morgen:D
Ha en fin dag på jobb!
Så gøy med badebursdag:D

Ja, er ganske flink til det :)
Kan ha han liggende i grinda når jeg rydder og lager mat og sånn :)
Leker og snakker med lekene oppi der :)
Åh. Så deilig. Frøkna holdt ut i nøyaktig 8 minutter nå. Før det ble sutring. Så må vel være ny rekord.
Tror jeg har tidenes mest utålmodige unge :p

Back
Topp