Æsj daBra å bra har vart så syk i 1 uke nå. Bronkitt og bihulebetennelse tar kål på meg. Du då??
Her er alt topp
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Æsj daBra å bra har vart så syk i 1 uke nå. Bronkitt og bihulebetennelse tar kål på meg. Du då??
hahaha.. det som verre er, Hope har vel tenkt å søke på stillingen i Larvik tror jegTviler søte du
Jeg vet hvor mye lekkert dere har![]()
Ååh. Men om hun sendte igår eller idag, så kan det jo kanskje gå om posten er rask?tror detbare så synd det er helg nå. Da må jeg liksom vente til mandag eller tirsdag før det kommer i hus
![]()
Da er sofa eller senga helt topp12 timer på farten ! Det kjennes
Det hørtes gøy utBare 10 dager igjen til jentekveld i Lillestrøm![]()
God morgen til degGod morgen![]()
Sov faktisk ganske så greit ila natten. Våknet så vidt litt idet jeg kom hjem fra jobb igår kveld men sovnet når han fikk litt mammakos. Egentlig så trenger han gjerne rundt 2 timer søvn på dagen ihvertfall men sjelden han sover mer enn 1.5 time. Går vi tur med han og han sovner sa så våkner han raskere hvis vi er hjemme før han egentlig burde våkne. Vil vi at han skal sove en stund må vi da gå med han til vi synes det er greit han våkner. Sovner han hjemme sovner han gjerne 1.5 time uten særlig oppvåkninger. Selv om han kan sove urolig da ogsåhuff... hvordan ble natta da?
Vet i hvertfall at hvis KNøtte ikke får nok søvn på dagen blir han rimelig urolig på natta.
Men snart ny måned og da eksploderer det vel her igjenSå kjedelig da![]()
Skal detKos dere på babysvømming![]()
Huff så tragisk da?!Må nesten det..har fått en gang før og, og de ble spist opp med en gang![]()
![]()
Huff, ja..det blir fort til at det utsettes..
Det håpet mannen på her også, men gutta synes det er kjeeedeligMhm, tror nok det..
Han får vel bli med papsen på detektorjakt![]()
God morgen og kos dere på svømmingDa er vi oppe og holder på med frokost. Skal på babysvømming i dag. Vært borte 2 ganger, ene pga sykdom så var det vinterferie og ingen babysvømming
Ja. Er han flink å leke alene?
Men snart ny måned og da eksploderer det vel her igjen![]()
God morgenGod morgen
Snart kjøre kengubarnet på skolen så skal jeg på jobb.
Kengubarnet skal i badebursdag rett etter skolen i dag , han hentes der kl 16 tror jeg det var så er det hjem å gjøre lekser før fotballtrening
Åh. Så deilig. Frøkna holdt ut i nøyaktig 8 minutter nå. Før det ble sutring. Så må vel være ny rekord.Ja, er ganske flink til det
Kan ha han liggende i grinda når jeg rydder og lager mat og sånn
Leker og snakker med lekene oppi der![]()
Huff så tragisk da?!![]()
FysjSå bra
Ja du i natt sov jeg ganske godt! Var ikke så moro å våkne opp med sår hals![]()