hehe da blir det galskap!Oi, så spennende
Da blir det shopping!!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
hehe da blir det galskap!Oi, så spennende
Da blir det shopping!!![]()
god at han sov litt i natt da.. for håper dagen i dag blir bedre.Sov faktisk ganske så greit ila natten. Våknet så vidt litt idet jeg kom hjem fra jobb igår kveld men sovnet når han fikk litt mammakos. Egentlig så trenger han gjerne rundt 2 timer søvn på dagen ihvertfall men sjelden han sover mer enn 1.5 time. Går vi tur med han og han sovner sa så våkner han raskere hvis vi er hjemme før han egentlig burde våkne. Vil vi at han skal sove en stund må vi da gå med han til vi synes det er greit han våkner. Sovner han hjemme sovner han gjerne 1.5 time uten særlig oppvåkninger. Selv om han kan sove urolig da også
Heherandom quote
Ble ikke drømmesjalet på meg..MEN!!
Jeg har sett meg ut ett nytt... å det river i hele kroppenMÅ ha det!
Kan jo si nei, men jeg veit jeg lyverAt du klarermå ikke slite deg ut da
![]()
Ja hun sover gjerne først en 30 min, så en på 1,5 timeJa, er ikke lett å kombinere småbarn og sykdom
Bare 30min? Har hun mange sånne da?
Her varierer det veeeldig med duppene på dagtid..
Men han har heldigvis hatt tre bra kvelder på rad nå, uten tull! Så har vi begynt å stå opp kl7![]()
Så braÆsj dahåper du snart er i form igjen!
Her er alt topp![]()
Sånn var eg og Igår. Mamman min och min søster kom fra Sverige imorgesGod morgen damer! Nå har vi begynt å telle timer til mamma/mormor kommer! Når vi våkner i morra tidlig er ho her. Lykke <3 håper dere får en fin dag!
Album er så koselig...sitter og koser meg med å putte bilder av lille F i album![]()
Kos dere på svømmingDa er vi oppe og holder på med frokost. Skal på babysvømming i dag. Vært borte 2 ganger, ene pga sykdom så var det vinterferie og ingen babysvømming
Så braFrøkna har lekt alene på matta si i 5 minutter nå. Det kjennes faktisk herlig ut. Vanligvis er det uling og sutring om hun må gjøre noe på egen hånd.
Ja spesielt daHehe, ja det er jo somregel sånn
Ihvertfall om det blir noen høyere krav![]()
Ååh....livreddere!!Jajja, sånt skjer
Denne gang har vi redda over 20stk![]()
Så den nettoppUgg våkna opp med sår halskjenner feberen snike seg innpå. Haha så du snapen? Vi var oppe 6:30
sheeet ass! Det er tidlig når man er i dårlig form
![]()
Ååh heldig!Uff, det var ikke så lenge nei
Her kan han ligge leeeenge... Hender jo at han blir lei altså, men ofte så tar jeg han utav fordi jeg føler han har ligget for lenge alene, haha![]()
Takk. Gleder meg til det er ferdigSå fint da![]()
Duu! Nå må du passe på deg og lille ♡♡Kan jo si nei, men jeg veit jeg lyver![]()
Haha elsker den sengaSå den nettoppnår man er i dårlig form er ikke senga noe man vil forlate
![]()
NåjaSå brakanskje det har endret seg?!