Skravletråd februar!

Tidlig ute på jobb, blir sånn når jeg kjører Kengubarnet på skolen. Har kastet i meg paracet for i dag var det fryktelig vondt.

Håper alle får en fin dag :)
Er det tanna som gjør vondt? :( eller den manglende :p

Håper du Også får en kjempe fin dag,snuppa :)

god morgen! :)

ååå jeg liker ikke når snuppa gråter når jeg går fra bhg og roper etter meg :( med hormoner blir det så mye mer verre
skal besøke broren min idag. gleder meg til det :D tørr ikke sove, fordi de henter meg om 1 time og 40 min. jeg er helt borte når jeg sover

ellers fikk jeg sove til slutt igår. men jeg tørr ikke å gå til noe behandling ang isjias eller bekkenet. fikk kraftig kynnere når mannen masserte meg igår. vi trøster oss med at premature riene med N ikke ga så mye utslag ! <3 kun litt modning i uke 24 og nebbing fra uke 29 - 39, men jeg er redd for at ting skal skje igjen selvføglelig :(
jordmoren her har ikke tid til meg før 10.mars synes det er så teit av henne.... henne mener at jeg får god nok oppfølgning!
jeg trenger bare å være til kontroll hver uke nå en periode så jeg kan få snakket ut og roet ned nervene mine. men bydelen her skal jo spare inn på alt så derfor har ikke jordmor tid til meg. de har slått sammen 2 bydeler....

ha en fin dag :)

Tidlig morgen på oss her. Frøkna kom i vår seng 23.30. Siden da har hun ligget både sidelengs, nedover og alle veier fysisk mulig. Vi voksne ble pressa til hver vår kant mens frøkna lå på tvers mellom oss. Deilig å ha føtter luskende i ansiktet halve natta :p
hihi minner meg veldig om hvordan det er her om natta :p

Tidlig ute på jobb, blir sånn når jeg kjører Kengubarnet på skolen. Har kastet i meg paracet for i dag var det fryktelig vondt.

Håper alle får en fin dag :)
huff håper det blir bedre snart :) tannverk er ikke noe godt...

Nei, nå er det natta her :)
Imorgen er det tidlig opp igjen! Må skjerpe på rutinene her i heimen :p
Åsså skal vi begynne på babysvømming imorgen :D er superspent!!
kos dere på babysvømming :D snuppa elsket det :)
men var så mye kluss med det så vi droppet det. ikke selve svømmingen, men det å gi beskjed at det ikke var svømming

Titer innom dere. I går hadde jeg rett og slett ikke tid. . Pakket vekk 2 sover som og med ingen plass å gjøre av det så var det en støtte jobb enn først antatt. Så nå er stuen det nye soverommet/walkincloset/stue... :p og 3 og 16 åringen deler rom :p
Så flinke dere er :)

Back
Topp